auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 20 Maj, 2009
ja po zmianie ukladu wydechowego od kolektora odczulem zmiane na lepsze do
tego wyraznie poprawil sie srodek. przedtem auto jechalo glownie w wysokich
obrotach po zmianie wyraznie mocniejsze zrobily sie tez srodkowe oberoty.
(dupohamownia)
w rajdowce w kadecie ziomek bawil sie na hamowni ukladem wydechowym.
wyspawal katalizator i srodkowy tlumik i moc spadla do 140 KM. z zamontowanym
katem i tlumikiem bylo 170KM. zmian innych nie bylo, auto caly czas stalo na tej
samej hamowni, nikt nie kombinowal z wykresami, pomiary robione byly 2, 3 krotnie.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 20 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
Nie ma odpowiedzi na to pytanie, żaden z nas nie projektował tego układu ani nie ma wiedzy (tak sądzę) na tyle dobrej w kwestii ukłądów zeby stiwerdzić czy ta puszka magnexa o konstrukcji X będzie paswał do wydechu o konstrukcji Y.
Reasumując poprostu nie wiemy czy puszka która dobrze działa w połaczeniu z całym układem Magnexa da cokolwiek poza dzwiękiem z ukłądem Y
AAA a mowilem zebysmy nie szli w strone "a nie wiadomo jak to bylo policzone"
Przeciez rozmawiamy teoretycznie Czy taki Magnex komorowy moze byc rownie dobry/lepszy jak przelot ? Jesli dobrze pamietam jakies tam back pressure w ukladzie musi wystepowac wiec cakowite rozprezenie tez chyba nie jest wskazane ?
Wiadomo ze wszystko pozniej pokaze wykres ale mozna sie wczesniej pobawic w jakies zgadywanki
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 21 Maj, 2009
Dziku O to mi chodziło, z tego co pamiętam mówiłeś kiedyś coś też o niestabilnej mocy wtedy.
GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
Ostatni komorowy to najwiekszy korek w calym seryjnym wydechu.
Zalozenie seryjnej ostatniej puszki wrocilo moc do serii.
Bez kata mialem blad ale nie wplywalo to na moc.
Dziku nie rozumiem, to ostatni jest seryjny komorowy czy jak??? bo piszesz że to korek a potem że jak włoży się serię to jest OK
dzik napisał/a:
po wydechu pojawil sie pierwszy raz problem utraty przyczepnosci na I-ce przy 5krpm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach