Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa - usterka ?
Autor Wiadomość

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

  Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   Pompa paliwa - usterka ?

Mam jakiś problem z pompą paliwa najwyraźniej...
Dzisiaj jak poupalałem troche Clio na torze zjechałem do "parku maszyn" aby ostudzić maszyne,potem pojechałem znowu kilka lapów i zjechałem juz całkowicie z toru zostawiłem fure na luzie silnik chodził na wolnych obrotach,dosłownie za kilka sekund słysze jak pompa wyje dosłownie wyje,i zaraz silnik traci obroty i gaśnie.
Odpaliłem znowu i pompa dalej wyje,i tak jak by pompa nie podawała paliwa i silnik gaśnie.
Może to wina nie wymienionego filtra paliwa ? Dlatego pompa wyje ? Czy może pompe szlak trafił ?
Dodam też na koniec ze zrobiło mi się to juz 2 raz..
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 25 Lis, 2007   

Stachu: żeby nie było że jest "znieczulica" i nikt sie nie interesuje ;)

Np Saxo czy 106 jest bardzo wrażliwe na niski stan paliwa, w zasadzie poniżej 1/4 nie powinno sie upalać po winklach bo paliwko lata w lewo i prawo i czasem może sie zdarzyć że pompka pociągnie powietrze.

Raz czy dwa to jeszcze przejdzie, ale im mniej paliwka tym częściej ssie na sucho :( :( :(
Być może clio też jest wrażliwe i upalać trzeba z wieksza ilością wachy.

Jeżeli pompa hałasuje, to nie ma sie co oszukiwać, raczej sie nie naprawi...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 25 Lis, 2007   

Jestem ździwiony że ktoś tu zajrzał i odpowiedział mi a raczej służy pomocął...
Szczerze to miałem powyżej 1/4 zbiornika tak grzieś 2 prawie 3 kreseczki ale na torze podczas upalania świeciła się non stop rezerwa.
Jak mam dużo paliwa a nawet 1/4 i nie upalam go na torze to pompa nie wyje.
Chociaż czasami jej się zdarza.
Zobacze jaki to jest koszt jak nie wielki to kupie pompe i wymienie :)
dzieki CHRZANEK za odpowiedz :564: :564:
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 26 Lis, 2007   

paliwo ma tez funkcje smarowania pompy. Jesli Ty i inni wlasciciele tankowali czesto po troszeczke, mozlwie ze pompa ma juz dosyc ze starosci.
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 26 Lis, 2007   

spróbuj też rozpuścić syf w zbiorniku jakimś gadżetem w płynie i kup nową pompę, używana długo nie pociągnie
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

No i stało sie !
Wczoraj zaistniała pewna sytuacja :\
Mając troszeczke mniej niż 1/4 zbiornika paliwa samochód kilka razy tracił obroty gdy stałem na światłach,obroty spadały do 0,5 tys obrotów :| i silnik gasł starałem sie wciskać pedał gazu na maxa i czasami obroty wracały.
Pompa wyła że nawet nie wiem jak to opisać !
Zajechałem na Shella specialnie i zalałem kilka litrów V-Power 100 oktanów żeby przepłukać pompe ale niby było dużo powyżej 1/4 zbiornika i juz samochód nie tracił obrotów.
Mam plan żeby wymienić pompe paliwa na dniach i silniczek krokowy.
Mam nadzieje że wszystko wróci do normy po wymianie !
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Panowie problem jest, podobny tylko chyba pompa w ogóle nie podaje. Nie słychać jej w ogóle. Dziś będę jeszcze raz sprawdzał napięcia czy są na kostce i podpinał bezpośrednio pod Aku. Pacjent to AX GTi. Ktoś wie jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK?

Wygląda on tak.


Teraz już lepiej bo styki przeczyszczone. SPrawa pilna bo w sobote wyrazów.

P.S Szedłem baaaaaaardzo ale to baaaaaardzo długi łuk.( i na zacisku zgasł) w teorii paliwo powinno być cały czas przy pompie, bo pompa po prawej stronie baku.
_________________
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

jak przekręcasz kluczyk to powinno "pyknąć" w przekaźniku, potem powinieneś usłyszeć pompę
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Jak pisałem w innym temacie:podłącz pompę pod aku i sprawdź napięcie na kostce. Przekaźnik nie wiem jak sprawdzić, chyba też kombinować po napięciach na stykach. Najlepiej podpiąć drugi :)
KonradMK napisał/a:
jak przekręcasz kluczyk to powinno "pyknąć" w przekaźniku, potem powinieneś usłyszeć pompę

Mi też pykało, a jednak przekaźnik był padnięty...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

A nie lepiej wziąć miernik i zobaczyć czy prąd dochodzi do pompy ? Ewentualnie stuknąć mocno w pompę parę razy podczas gdy druga osoba kręci rozrusznikiem ? Ewentualnie sprawdzić na początek bezpieczniki ? Miałem taki przekaźnik :/ wyrzuciłem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

KonradMK napisał/a:
jak przekręcasz kluczyk to powinno "pyknąć" w przekaźniku, potem powinieneś usłyszeć pompę


O to sprawdzę o tym nie pomyślałem.
Vlodarsky napisał/a:
Ewentualnie stuknąć mocno w pompę parę razy podczas gdy druga osoba kręci rozrusznikiem ?

Marku próbowałem tak jak mówiłeś, niestety nic :(

Bezpieczniki sprawdzone wszystkie OK.

Dziś po południu miernik i się będę bawił. Póki co podłączałem tylko pompę pod oświetlenie tabliy rejestracyjnej, bo taką możliwość miałem na miejscu.
_________________
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

GeKo, rozumiem że wiesz o tym ze bezpiecznik od pompy jest pod maską (przynajmniej tak jest w 106) ;)
Tak btw to jak mi padł ten przekaźnik to podłączyłem sobie pompę pod przewód od pozycyjnych (najbliżej był od bezpieczników pod maską ;D ) i tak jeździłem chyba ze 2 tygodnie, włączając pompę przełącznikiem świateł xD
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie znalazłem, no chyba że coś pominąłem :/
_________________
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

W 106 bezpiecznik jest tu:
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Do tej dużej puszeczki zaglądalem obok jest jeszcze taka mniejsza i tam juz mi się nie udało.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8