auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
Dlatego pytam
Nigdy wczesniej nie wchodzilem w wieksze rozmiary, 195 bylo z przodu 205 z tylu
Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?
I jak juz bym chcial posmigac troche w zakretach to czy przy tak lekkim zadzie tez 205 czy wiecej i czy bedzie to mialo duza roznice ?
Chrzanek zawieszenie jest KONI Sport, twardsze niz seryjne ale z regulacja. Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ? (bo po miescie to nie da sie jezdzic
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
FreeMan napisał/a:
Chrzaniu pamietasz jak katapultowalo sie moje Clio ?
NIESAMOWICIE - to słowo i tak nie oddaje wszystkiego.
TOXIC napisał/a:
Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ?
TAK - świetnie że masz taką mozliwość.
TOXIC napisał/a:
Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?
Ja sugerował bym to samo.
Przede wszystkim zbalansuj auto geometrią , zbieżnością i rozkładem masy, a koła to wg mnie w FWD powinny być takie same na kazdej osi.
No chyba ze celujemy w 1/4 ili to wtedy na tył dojazdówki żeby były mniejsze opory toczenia.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
A mi się wydaje, że Freeman po prostu bardzo dobrze potrafił ruszyć. Toxic czy startując używasz ręcznego do "napięcia" samochodu przed ruszeniem? To wiele daje...
Nie ma co szukac dziury w calym, ja mialem rozne opony i nigdy z trakcja problemow nie mialem.
Szpery tez sensu nie widze, nigdy nie pojawil sie problem by moc poszla w jedno kolo.
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
mi napisał/a:
Toxic ma podobno za mały pantograf po prostu...
Też mi się tak wydaje, podobno za mały pantograf jest przyczyną 90% problemów na świecie. Za mały pantograf w połączeniu z dużymi wahaniami pionowymi trakcji prowadzi do przerw w dostawie napięcia dla silnika i stąd biorą się jego problemy z trakcją.
Tak wiec wina na 90 % leży w za małym pantografie, jak Toxic go powiększy to powinno być znacznie lepiej.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
dzik napisał/a:
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/
młahahahaha - Rastadzik
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
taak?
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
rsport [Usunięty]
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009
Ustawienie geometrii na zero ale też twardsze tuleje zawieszenia, poliuretany albo na ostro wahacze i drążki na uniballach, ośka ma to do siebie, że przy ruszaniu na seryjnych gumach geometria się rozjeżdża...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
ale uniball to morderstwo dla seryjnej karoserii. Najeżdzasz na 1cm kamyczek i możesz podać jego kształ geometryczny, tak wszystko się przenosi do środka, prowadzenie natomiast sam Mnióóóód
_________________
rsport [Usunięty]
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
Nikt nie mówi, że nie będzie bolało:) ja na dniach wymieniam w wahaczach. Można delikatnie złagodzić napierniczanie, ale to zależy od warunków w konkretnym samochodzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach