Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Trakcja - co mozna poprawic ?
Autor Wiadomość

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Dlatego pytam

Nigdy wczesniej nie wchodzilem w wieksze rozmiary, 195 bylo z przodu 205 z tylu

Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?
I jak juz bym chcial posmigac troche w zakretach to czy przy tak lekkim zadzie tez 205 czy wiecej i czy bedzie to mialo duza roznice ?

Chrzanek zawieszenie jest KONI Sport, twardsze niz seryjne ale z regulacja. Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ? (bo po miescie to nie da sie jezdzic ;)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

na tyl tez 205/45/16.

ps. Chrzaniu pamietasz jak katapultowalo sie moje Clio ?
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

FreeMan napisał/a:
Chrzaniu pamietasz jak katapultowalo sie moje Clio ?


NIESAMOWICIE - to słowo i tak nie oddaje wszystkiego.

TOXIC napisał/a:
Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ?

TAK - świetnie że masz taką mozliwość.

TOXIC napisał/a:
Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?

Ja sugerował bym to samo.
Przede wszystkim zbalansuj auto geometrią , zbieżnością i rozkładem masy, a koła to wg mnie w FWD powinny być takie same na kazdej osi.
No chyba ze celujemy w 1/4 ili to wtedy na tył dojazdówki żeby były mniejsze opory toczenia.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

A mi się wydaje, że Freeman po prostu bardzo dobrze potrafił ruszyć. Toxic czy startując używasz ręcznego do "napięcia" samochodu przed ruszeniem? To wiele daje...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Nie ma co szukac dziury w calym, ja mialem rozne opony i nigdy z trakcja problemow nie mialem.
Szpery tez sensu nie widze, nigdy nie pojawil sie problem by moc poszla w jedno kolo.
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/
_________________
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

mi napisał/a:
Toxic ma podobno za mały pantograf po prostu...


Też mi się tak wydaje, podobno za mały pantograf jest przyczyną 90% problemów na świecie. Za mały pantograf w połączeniu z dużymi wahaniami pionowymi trakcji prowadzi do przerw w dostawie napięcia dla silnika i stąd biorą się jego problemy z trakcją.
Tak wiec wina na 90 % leży w za małym pantografie, jak Toxic go powiększy to powinno być znacznie lepiej.

Pozdrawiam
Loko vel Lokomotywa vel Kolejorz
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Mowimy o starcie na kresce? :rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Loko, Ty też miałeś problemy z trakcją w drodze na wyrazów...
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

dzik napisał/a:
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/

młahahahaha - Rastadzik :rotfl:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Dziku ja nie wiedziaem ze Twoje Clio kiedys gralo jak Honda ;) Nie dziwie sie ze pozniej zrezygnowales z tego wydechu
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

eM napisał/a:
Mowimy o starcie na kresce? :rotfl:


Mowimy o starcie wogole i o polepszeniu trakcji wogole :) Na zakretach tez

Nie kazdy temat musi byc o moim wiejskim tuningu :) Na czym jezdzicie i co wam sie sprawdza tez jestem ciekaw. Temat chodliwy i moze sie komus przydac :)

A to ze mały pantograf to juz wiemy, dzieki Loko. Chcesz za to pomogł czy co, ze sie tak udzielasz ? :D
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

taak?
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Ustawienie geometrii na zero ale też twardsze tuleje zawieszenia, poliuretany albo na ostro wahacze i drążki na uniballach, ośka ma to do siebie, że przy ruszaniu na seryjnych gumach geometria się rozjeżdża...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

ale uniball to morderstwo dla seryjnej karoserii. Najeżdzasz na 1cm kamyczek i możesz podać jego kształ geometryczny, tak wszystko się przenosi do środka, prowadzenie natomiast sam Mnióóóód
_________________
 
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Nikt nie mówi, że nie będzie bolało:) ja na dniach wymieniam w wahaczach. Można delikatnie złagodzić napierniczanie, ale to zależy od warunków w konkretnym samochodzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8