Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Nie odpala Clio sport PH1 2000r.
Autor Wiadomość

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
FreeMan napisał/a:
dokladnie czujnik poziomowanie walu jak nie dziala to nie ma reakcji silnika na przekrecenie kluczyka.

Zawsze tak jest? bo w seju pamiętam to nawet odpalić potrafi, ale przygasa.

w 106 najpierw zapalal, ale przerywal na wysokich obrotach, a pozniej juz
wogole przestal palic...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:

dzik napisał/a:
wiec do sprawdzenia immo

Jak to sprawdzić?


Czy wtryski dostaja sygnal, lampka na desce

Co do czujnika polozenia walu:
- z uszkodzonym silnik bedzie krecil, bez krecenia ten czujnik nic nie podaje wiec nie ma jak sprawdzic poprawnosci, chyba ze jest odpiety lub uszkodzony powaznie a ecu sprawdza rezystancje czujnika
- jesli jest uszkodzony SILNIK NIGDY NIE ZAPALI, czy to sc czy renault, to jest podstawowy czujnik do okreslenia zaplonu, nie ma wtedy iskry i wtrysku, poprostu ECU nie widzi ze silnik sie kreci, jesli zle podaje sygnal wtedy moga byc rozne anomalie, przerywania, grozne dla silnika!
sprawdzic go mozna oscyloskopem lub podmienic na inny
- jesli jest uszkodzony czujnik POLOZENIA WALKA zaleznie od systemu silnik moze zapalic awaryjnie w pol sekwencji, to sie da
_________________
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

u mnie w kluczyku jest jakies mikropekniecie i immo nie zawsze go rozpoznaje, ale widac to czarno na bialym na desce bo jak przekrecisz zaplon i immo nie jest odblokowane to czerwona dioda na zegarach zaczyna szybko mrugac (pomaga jedynie przylozenie sily na kluczyk w momencie przekrecania)

Druga sprawa to ogarnij wszystkie wtyczki w zasiegu wzroku, odlacz zerknij jak wyglada podlacz spowrotem

Pod maska masz jeszcze pare przekaznikow, jeden z nich jest od wtryskow, warto wypiac i wpiac ponownie bo ludzie maja z tym problemy i to czesto.

probowales rozlaczyc aku na pare min, moze mu sie cos zblokowalo (moze nie byc pomocne ale sprobowac warto)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

to posaprawdzaj masy wredne clio jest wrazliwe na masy :P
a troszke ich jest


swoja droga krokowiec nic do tego nie powinien miec chyba ze sie zamknal calkowicie
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:

dzik napisał/a:
wiec do sprawdzenia immo

Jak to sprawdzić?


- jesli jest uszkodzony SILNIK NIGDY NIE ZAPALI, czy to sc czy renault, to jest podstawowy czujnik do okreslenia zaplonu, nie ma wtedy iskry i wtrysku, poprostu ECU nie widzi ze silnik sie kreci, jesli zle podaje sygnal wtedy moga byc rozne anomalie, przerywania, grozne dla silnika!
sprawdzic go mozna oscyloskopem lub podmienic na inny


to zalezy w 90% przypadkow w zabojadach auto odpala jak jest zimne a nie pali jak jest cieple bo sie zmienia rezystancja czujnika ostygnie i znowu odpala w reno tak czesto jest
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

Tak czytam ten temat i powiedzcie mi jest szansa że moje saxo nie odpalało i nie było słychać pompy dlatego że masa która jest przykręcona z tyłu była odkręcona od nadwozia? Silnik kręcił ale nie odpalał i pompy nie było słychać przy zapłonie...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

No w Clio podobno masa przy prawej tylnej lampie jest odpowiedzialna za pompe paliwa :) (taka ciekawostka ktora wykryl wasq przy przekladce F4R do swojej 5 ) ja osobiscie nie testowalem :)

A co tak naprawde bylo u Ciebie to ciezko powiedziec, zebysmy xrayem przeswietlili te nasze autka to i tak do konca nie rozpracujemy zamyslow konstruktora :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

Za to dzisiaj od rana moje autko jakos tak troche dziwniej palilo od rana, takie zawahanie mialo po odpaleniu i wyjezdzie z parkingu. Jak wieczorem odpalielm RS Tunera w pamieci mialo blad czujnika TPS'u. Chyba bede musial kupic czujnik polozenia walu tak na zaske ;)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

a co ma tps do czujnika położenia wału?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

TPS, to czujnik położenia przepustnicy.
_________________
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

no właśnie :)
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

a no tak :) porabalo mi sie :) pare piwek zrobilo swoje :D
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

MarcinUTG
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Cze, 2009   

był jeszcze jeden dziwny objaw, kilka dni wczesniej Clio nie zapaliło, po kilku kręceniach odpaliło, i było słychac z pod kolektora dziwne stuki, stał obok jakis gosc ktory podno jest mechanikiem, powiedział ze to przebicie na kablu.

Pomyslalem sobie, kable maja miesiac niemozliwe, rozebralem kolektor wyjąłem kable, posprawdzałem i włozylem spowrotem, sprawdzajac czy wszystko siedzi jak nalezy no i auto przez 2 dni chodziło normalnie, zapalało i w ogole, a pozniej stało się to co opisał GEKO ;]
 
 

MarcinUTG
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Cze, 2009   

więc Clio zapaliło :) )

Co sie okazało:
1. nie bylo połączenia na jakims przekazniku, po usunięciu kodu i przełożeniu przekazników samochór odpalil

ale stuki były dalej, okazało się ze to była luzna swieca a wlasciwie prawie ze wykrecona, zreszta wszystkie byly luzne teraz wszystko chodzi gra i jest Gitara
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 13 Cze, 2009   

no to dzidaaaa!!

:jupi: :jupi: :jupi:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9