Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda lambda -> wysokie spalanie?
Autor Wiadomość

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 09 Cze, 2009   

Panowie..załamałęm się!
Dzisiaj zatankowałem fiestę i skasowałem spalanie. Przejechałem może z 50km po mieście o 21, co oznacza żadnych korków, czasem tylko jakieś światła. Ani razu nie było nawet 3,5tys, jazda głownie na biegu bez gazu (zerowe spalanie). Komp pokazał 11,5L/100km. Dla porównania fiestka zwykle przy takich warunkach paliła 7-7,5 :(

Trochę czytałem o sondach i wychodzi na to, że ta przed katem jest ważniejsza i ona daje sygnały do kompa o tym czy dolać czy nie. Natomiast ta za katem działa niemalże zerojedynkowo tzn. sprawdza czy kat działa lub nie. Dlatego przy braku kata u mnie nawet zesputa druga sonda nie ma żadnego znaczenia bo i tak by wyrzucała błąd! Także prawdopodobnie siadła 1 sonda przed katem. Tak wywnioskowałem ze wszystkiego co przeczytałem..

I teraz jak sprawdzić czy sonda 1 jest ok? Podobno trzeba sprawdzić namięcie dokładnym mierzadłem..tylko czy ktoś mi może w tym pomóc???

HELP :(
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Wto 09 Cze, 2009   

http://www.elektroda.pl/r...3734&highlight=
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Cze, 2009   

501 350 001 Komputer Raszyn
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 09 Cze, 2009   

Pani chirurg z odlotów ci zmierzy napięcie :D :D :D
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 09 Cze, 2009   

Pp Obstawiam któryś z tych błędów

P0130,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"
P0131,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie"
P0132,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie"
P0133,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/"
P0134,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności"

Wystarczy zwykły skaner diagnostyczny aby to potwierdzić.

P.S. 1 sonda to sonda regulacyjna a 2 to diagnostyczna.
_________________
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Śro 10 Cze, 2009   

Mi ostatnio wyskoczył błąd P0131...na skanerze właśnie. Skasowałem go i póki co jeżdżę, ale mimo wszystko będę się musiał rozglądnąc za jakąś sondą do hondy. Czy ktoś z Was mógłby mi sprawdzic cenę takiego ustrojstwa? Chodzi o sondę nr 1 przed katem (patrząc od strony silnika).

...najtańsza, jaką udało mi się znaleźc, kosztuje 488 pln - nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego :)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

Maciusiowy napisał/a:
Mi ostatnio wyskoczył błąd P0131...na skanerze właśnie. Skasowałem go i póki co jeżdżę, ale mimo wszystko będę się musiał rozglądnąc za jakąś sondą do hondy. Czy ktoś z Was mógłby mi sprawdzic cenę takiego ustrojstwa? Chodzi o sondę nr 1 przed katem (patrząc od strony silnika).

...najtańsza, jaką udało mi się znaleźc, kosztuje 488 pln - nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego :)


Niestety, w hurcie wyjdzie jakieś 25zł taniej w IC i niestety niedostępna.Tylko na zamówienie i cholera wie na kiedy by ściągnęli. Sonda to NGK/NTK.

Możesz próbować jeszcze z Magnettti Marelli ale tu cen nie widzę.
_________________
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
Niestety, w hurcie wyjdzie jakieś 25zł taniej


czyli wyjdzie ~460 pln?

chyba pójdę w NTK, ale najpierw muszę podjechac do hondy i potwierdzic na 100%, że to tutaj jest problem - nie chcę wywalic 500 pln w błoto :)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

Maciusiowy napisał/a:
czyli wyjdzie ~460 pln?


Coś koło tego, także cena 488 nie jest złą ceną. Swoją drogą to aż się boję ile w Hondzie może kosztować.

P.S. P0131 czyli niskie napięcie to nie "usterka" W sumie sam nie wiem jak to rozumieć. Trzeba szukać czegoś co jest odpowiedzialne za to ze powstało niskie napięcie? Czy to po prostu jedno z uszkodzeń jakie może spotkać sondę?
_________________
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Czw 11 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
Swoją drogą to aż się boję ile w Hondzie może kosztować.


~250 euro :]
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
Możesz próbować jeszcze z Magnettti Marelli ale tu cen nie widzę.


w tej sprawie proszę się z panem mi kontaktować, pracuje w MM.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

No proszę :) stąd mi jest taki słodki :D
_________________
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 16 Cze, 2009   

Dzisiaj dzięki przy pomocy skanera (dzięki Wam Geko i Bart) odczytałem błędy z kompa.

wyświetla mi 2 błędy, co dziwne o jednym numerze..
P0141,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka"
jeden "fault codes" a drugi jako "pend codes"

i teraz wtf z tym spalaniem, skoro druga sonda jest do wywalenia ?
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 16 Cze, 2009   

może podjedz do kogoś kto czyta te błędy i je rozumie :D chyba najlepsze rozwiążanie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 16 Cze, 2009   

saxorulez napisał/a:
je rozumie

łukasz, co tu rozmieć.. padła mi grzałka w sondzie nr 2.. sprawdzałem dzisiaj na skanerze to ta sonda działa pomimo "braku" grzałki - ogrzewa się od silnika zapewne, szczerze mówiąc nie wiem w jakim zakresie powinna napięciowo działać, ale pokazywał od 0.050 do 1.250 mv także jakaś aktywność jest.

saxorulez napisał/a:
chyba najlepsze rozwiążanie

jutro jadę właśnie do jednego gościa, coby podpowiedział co zrobić bo już sam nie wiem, niby pierwsza wg skanera jest ok, ale spalanie i nierówne obroty są ;/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8