Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda lambda -> wysokie spalanie?
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 16 Cze, 2009   

pP napisał/a:

jutro jadę właśnie do jednego gościa, coby podpowiedział co zrobić bo już sam nie wiem, niby pierwsza wg skanera jest ok, ale spalanie i nierówne obroty są ;/


Temp wody sprawdzona?
_________________
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

dzik napisał/a:
Temp wody sprawdzona?

nie ;/
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

Podjedz do jakiegos ogarnietego elektryka. Zczytac bledy potrafi kazdy z komputerem w reku, interpretacja wskazan jest wazna. Jesli czujnik wskaze -20C to ECU uzna ze jest tak zimno, ale kumatego elektryka powinno to zastanowic.

Jesli silnik ma nierowne obroty to moze oznaczac kilka spraw, miedzy innymi uwalony czujnik temperatury wody, gdy czujnik lub polaczenie do niego sie uwali to czesto rosnie rezystancja ukladu ktora wskazuje na odczyt bardzo niskiej temperatury (np -40C), wtedy ECU wzbogaca mieszanke.
Efekt, przelany silnik, kiepskie obroty jalowe i duze spalanie.
Mozna sprawdzic rezystancje samego czujnika, powinna byc ok 2000ohm dla zimnego silnika i ok 200ohm dla cieplego. To tak z grubsza, najlepiej odczytac wartosc ktora widzi ECU, to da nam pewnosc ze calosc jest sprawna.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

zostaw samochód u Mariusza na ulicy Brukowej w Łomiankach. On ma czas na takie zabawy. 507 199 856
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

dzik napisał/a:
gdy czujnik lub polaczenie do niego sie uwali to czesto rosnie rezystancja ukladu ktora wskazuje na odczyt bardzo niskiej temperatury (np -40C),

Dziku zakładam że sie nie mylisz, ale wytłumacz mi proszę jaki czujnik zczytuje tak niską temperaturę? I gdzie się ten odczyt w ECU ma pojawić w ukł. dolotowym? czy na czujniku cieczy chłodzącej? Jakby czujnik cieczy chłodzącej widział taką temperaturę to wskazówka nie powinna ruszyć albo niewiele.

PePe w tym skanerze masz odczyt z ECU temperatury cieczy chłodzącej tylko w Ferenheitach, więc musisz sobie przekonwertować na nasze Celsujsze :)
_________________
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
Jakby czujnik cieczy chłodzącej widział taką temperaturę to wskazówka nie powinna ruszyć albo niewiele

A czujnik temp. który przekazuje sygnał do ecu jest tym samym który przkazuje sygnał na wskaźnik?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

w 106 sa dwa osobne
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

GeKo napisał/a:
dzik napisał/a:
gdy czujnik lub polaczenie do niego sie uwali to czesto rosnie rezystancja ukladu ktora wskazuje na odczyt bardzo niskiej temperatury (np -40C),

Dziku zakładam że sie nie mylisz, ale wytłumacz mi proszę jaki czujnik zczytuje tak niską temperaturę? I gdzie się ten odczyt w ECU ma pojawić w ukł. dolotowym? czy na czujniku cieczy chłodzącej? Jakby czujnik cieczy chłodzącej widział taką temperaturę to wskazówka nie powinna ruszyć albo niewiele.


Cieczy.
Jesli ECU steruje zegarami to najczesciej jest jeden czujnik i wtedy widac tez blad na desce, ale wiele samochodow posiada jeszcze ten czujnik zdublowany.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

Pp a moze ty masz dziure w baku? W fordach sie to zdarza
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Szczepanek 
saxorulez to mój mistrz


auto: VW
silnik:: 1.8KR / 2.0TFSI
moc: 140+km / 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Warszawa, gg2037660

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

Dopadł mnie dzisiaj podobny szok, spalanie 3-4 litry wyższe i 30% większe podczas postoju na światłach na rozgrzanym...
Kontrolka wskazuje na usterkę dot. katalizatora/ukł. wydechowego. Sonda.. :(
_________________
www.szczepanek.carbonmade.com :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9