Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak przyspieszyć C2?
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

skasowałem bicz, przecież się nie znamy :>
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

Michał napisał/a:
skasowałem bicz, przecież się nie znamy :>

LOL ;D
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

Greg jak jedziesz oglądać AXa to oglądaj podłogę progi i nadkola po pięć razy !! no i przednie części podłużnic też lubią rdzewieć. Po lewej stronie tam gdzie są przewody paliwowe przy siedzeniu kierowcy - jak są nieszczelne to tam podłoga gnije.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

Vlodarsky napisał/a:
Greg jak jedziesz oglądać AXa to oglądaj podłogę progi i nadkola po pięć razy !! no i przednie części podłużnic też lubią rdzewieć. Po lewej stronie tam gdzie są przewody paliwowe przy siedzeniu kierowcy - jak są nieszczelne to tam podłoga gnije.

Wielkie dzięki za wskazówki! :) A reszta budy? Co najbardziej idzie w próchno?

A w ogóle to AX nie miał ocynkowanej blachy?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty :)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 17 Cze, 2009   

Gdzieś czytałem, że AX był ocynkowany.

Chyba fajne 205 GTI na Hodze, ale drogie...
http://www.rajdy.hoga.pl/...na=2&D=1&Sl=gti
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

Dzwoniłem w sprawie tego czarnego AX. Ponoć podłoga była niedawno wyczyszczona i zabezpieczona antykorozyjnie, ma jakieś dwie dziurki za światłami z przodu, ale nic się nie dzieje w okolicach kielichów. Wydech jest jakiś zmieniony, na jednym tłumiku. Klatka jest skręcana, jeden kubeł Bimarco, drugi Sparco. Ogólnie ponoć miał sporo rzeczy wymienionych, gość i jego ziom są podobno mechanikami i w nim grzebali. Aha, z przodu ma nieoryginalny zderzak - miał jakąs małą stłuczkę, pas i podłuznice ponoć nieruszone.

Jutro jadę oglądać. Ale nie wiem co o tym myśleć. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

kubas napisał/a:
nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty :)


Rozumiem ze sobie zartujesz albo wynika to z niewiedzy :-P

Ja bym jednak zdecydowanie wyzej postawil citroena :-)
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 18 Cze, 2009   

stux napisał/a:
kubas napisał/a:
nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty :)


Rozumiem ze sobie zartujesz albo wynika to z niewiedzy :-P

Ja bym jednak zdecydowanie wyzej postawil citroena :-)


zartowalem ale chyba cos w tym jest bo citroeny z tamtych lat bardziej rdzewieja niz peugeoty takie mam wrazenie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Cze, 2009   

Można powiedzieć, że wątek częściowo ma kontynuację tutaj: http://forum.hothatch.org...p=238213#238213
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 19 Cze, 2009   

ja tu nie widze zadnej kontynuacji ...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Cze, 2009   

Michał napisał/a:
ja tu nie widze zadnej kontynuacji ...

Wątek trochę zmienił kierunek, a ten drugi jest tego następstwem. ;)

Ale ten się jeszcze przyda. :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 04 Sie, 2009   

Panowie nie wiedziałem gdzie to napisać więc piszę tutaj.
Pisaliśmy kiedyć na temat C2R2 i padło pytanie na czym to jest strojone. Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja). Komp to Magnetti Marelli opracowany specjalnie dla C2R2 Max. Nowy komputer to koszt 7,7 tyś. zł, a najlepsze jest to, że każde zalanie cewek, awaria alternatora powoduje, że komp ulega awarii i trzeba zakupić nowego. Także tania zabawa to nie jest :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 04 Sie, 2009   

martin.h napisał/a:
Panowie nie wiedziałem gdzie to napisać więc piszę tutaj.
Pisaliśmy kiedyć na temat C2R2 i padło pytanie na czym to jest strojone. Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja). Komp to Magnetti Marelli opracowany specjalnie dla C2R2 Max. Nowy komputer to koszt 7,7 tyś. zł, a najlepsze jest to, że każde zalanie cewek, awaria alternatora powoduje, że komp ulega awarii i trzeba zakupić nowego. Także tania zabawa to nie jest :D


Ale syf. Istnieje 90% prawdpopodobienstwa ze dobry elektronik rtv by takiego kompa przywrocil do zycia, najczesciej padaja elementy sterujace, do kupienia i wymiany.
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 04 Sie, 2009   

martin.h napisał/a:
Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja).


A mowil cos o docieraniu silnika w c2rs?? :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8