Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
akumulator w bagażniku w fwd
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   akumulator w bagażniku w fwd

nie znam się. i zastanawiam się. po co w fwd przenosić aku do bagażnika ? czyli pośrednio - czy nie dociąża się przód w zakrętach żeby tranfer masy przenieść na przednią oś?
_________________
0-1
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

Stf napisał/a:
czy nie dociąża się przód w zakrętach żeby tranfer masy przenieść na przednią oś?


a dlaczego samochody z ciężkim silnikiem z przodu nie skręcają?? przeciez maja dociążony przód....??
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

saxo czy clio rozumiem się do takich zalicza ? poza tym o jaki konkretnie samochód Ci chodzi. bo co innego masa całkowita a co innego sam silnik.
_________________
0-1
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

Czy obciążenie nie powinno być jak najbliżej środka samochodu ? w sensie między osiami ? Wydaje mi się, że to najlepsze rozwiązanie. Tak samo aku nie może być za tylną osią bo to sprzyja wynoszeniu tyłu. Dobrze rozumuje ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

a to nie tak wlasnie ze jak przod jest zaciezki to wyjezdza w zakretach?
przenosi sie na tyl zeby byl lepszy rozklad masy
tak mi się wydaje
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

tez mysle nad przerzuceniem. w hundzie przod wazy a tyl nie. niby niewiele, ale cos tam by mozna poprawic.
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

panowie- co innego masa całkowita i wyjeżdżanie przodem. co innego ciężki silnik i rozkład masy w fwd. to nie rwd żeby miało być 50:50
_________________
0-1
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

No to teraz wydaje mi się, że w seryjnym fwd to bzdura dociążać tył i odciążać przód.

STF ja w ZXie coś napewno wymyślę, żeby dociążyć tył. Jak miałem pusty tył w AX to puszczenie gazu powodowało jazdę bokiem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

A to nie jest tak ze w fwd im bliżej 50/50 to auto powinno stabilnie hamować szczególności na dohamowaniach w w łuku ? jakoś dziwnym trafem FWD z cięzkim przodem nie skręcają.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

:D to ja powiem ze oprócz rozkładu masy sugerowałem sie tez obniżeniem środka ciężkości :D bo u mnie aku siedzi w miejscu kola zapasowego.
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

i jeszcze jedna sprawa którą zauważyłem kiedyś
np. w renówce miałem info o cisnieniu w oponach, więcej z przodu o jakies 0.2atm.
czyli wyraznie bylo widac ze przod jest ciezszy
w golfie mam 4 kola po rowno a przy dociazeniu wiecej z tylu
wychodzi na to ze przy 1-2 osobach rozklad masy jest po rowno jesli producent nie zaklada dobicia wiekszej ilosci powietrza na ktoras os
chyba ze sie myle xD
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

nox napisał/a:
jakoś dziwnym trafem FWD z cięzkim przodem nie skręcają.


przykład: ??

PiTT napisał/a:
chyba ze sie myle


mylisz się.
_________________
0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Pią 21 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

jesli masz za duzo masy z przodu to przednie opony sa przeciazone a tylne niedociążone
efektem jest zawsze gorszy czas.
auto skreca zawsze na czterech oponach i nalezy tak rozlozyc mase zeby przyczepnosc byla jak najwieksza.
Sila odsrodkowa dziala bardzo mocno na aku umieszczone wysoko powodujac wiekszy przechył - strate przyczepnosci kół wewnątrz zakretu. przenosząc aku z tylu na podloge obnizasz takze zauwazalnie srodek ciezkosci.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

eM ale jest jedno ale... żeby szybko latać w fwd trzeba napędzać się w zakrętach a co to powoduje? transfer masy na tył... więc gdyby wychodzić z 50:50 to przy skręconym napędzaniu z przodu nie ma trakcji...
_________________
0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Pią 21 Sie, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

z tego co pisal loko dla fwd ideal to 70:30
pozatym co Ci da przyspieszanie w zakrecie skoro z niego wypadniesz?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9