Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Test Olejów
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

a co sadzisz o valvo vr1?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

wlasnie sprawdzilem jakiej specyfikacji muszę mieć olej
501 01
502 00
504 00
lub long life
504 00
503 00

i teraz wychodzi na to że Mobil1 5W50 nie jest z nią zgodny bo ma 505 00

obecnie mam wlany Mobil1 0W40 który jest poprawny jesli chodzi o speckę 502 00

;D można się już zakręcić w tych olejach, chciałem wlac Mobila 5W50, ale nie jest zgodny ze specyfikacją, więc albo znowu 0W40 albo tego Motula 504 00 / 507 00
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

eM napisał/a:
a co sadzisz o valvo vr1?


wyczynowy valvoline sam nigdy nie wlewalem gdyz za ta kase masz juz motula. i tego sie trzymam, jak cos kosztuje tyle co motul, polecam motula, przelalem juz kilkadziesiat litrow motula od aut codziennych po naprawde zajebiste dlubanki i motul nigdy nie zawiodl.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samym
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

eM napisał/a:
valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samym

zdecydowalem się na tego
Motul Specific 504.00/507.00 5W30
obecnie w promocji kosztuje właśnie 180zl za 5L, po promocji ok. 230zl
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

PiTT,

to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

saxorulez napisał/a:
PiTT,

to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej




p.s. Mobil1 w sumie podobnie wyjdzie, no może trochę taniej bo ponad 110zl 4l + jeszcze 1l. za ok 45zl - tak plus minus, bo równie dobrze może kosztować 130+50 i wychodzi to samo
Ostatnio zmieniony przez PiTT Pią 21 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

tak jak pisze PiTT, czesto na motule sa promocje, sam tez biore z hurtowni lub wyszukuje okazji na allegro. a co do normalnych cen vr1 vs motule wole doplacic 20-30 zl na bance do motula, dla mnie czy 180 czy 200 to cena porownywalna wiec moze sie nie zrozumielismy. nigdy nie slyszalem nic zlego na vr1 i cenie firme valvoline ale tak jak pisze w polce olejow "sportowych" wole motula.
 
 
 

kubek13
[Usunięty]

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

Ja po długich rozważaniach nad olejem zalałem do Sporta 2 tygodnie temu syntetycznego Liqui Moly. Do GTI takze bym poszukal czegos z pułki syntetycznej : http://www.liqui-moly.de/...nt00061ace.html
Solidny, przede wszystkim NIEMIECKI olej, w dobrej cenie - za 5ltr zapłaciłem 150 zł - LM Synthoil 5W40. Przy okazji do skrzynki też zalałem syntetycznego LM 75W90 i po zalaniu odczułem poprawę, mimo że auto miało dopiero 10tys km od nowości..
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 22 Sie, 2009   

martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.


co ile go trzeba wymieniać?
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 22 Sie, 2009   

bart napisał/a:
martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.


co ile go trzeba wymieniać?


Wytrzymuje spokojnie 7-10 tyś. km.
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Sie, 2009   

Mam okazje kupic po taniosci Castrola edge 10w60,podobno castrol strasznie przereklamowany jest,wiec jak z tym jest? :lol2:
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Sob 22 Sie, 2009   

Ja jeżdżę na motulu syntetyku z tego względu, że ponoć nie jest rozlewany przez pośrednie firmy a u producenta.

Kiedyś pracownik, który pracował w firmie rozlewającej i paczkującej oleje zrelacjonował to tak.

Przychodzi zamówienie na 10tyś litrów Mobila, więc wlewany jest do maszyny i produkcja jest uruchamiana.

Następnie zamówienie na 5tyś litrów Lotosa i do tej samej maszyny, która dopiero co rozlewała Mobila, wlewa się Lotosa i produkcja trwa.

Później Castrol czy coś i mamy Lotoso - Castrol :]

Nie mniej jednak lepiej kupić Mobila 1 niż Lotos.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8