wlasnie sprawdzilem jakiej specyfikacji muszę mieć olej
501 01
502 00
504 00
lub long life
504 00
503 00
i teraz wychodzi na to że Mobil1 5W50 nie jest z nią zgodny bo ma 505 00
obecnie mam wlany Mobil1 0W40 który jest poprawny jesli chodzi o speckę 502 00
można się już zakręcić w tych olejach, chciałem wlac Mobila 5W50, ale nie jest zgodny ze specyfikacją, więc albo znowu 0W40 albo tego Motula 504 00 / 507 00
wyczynowy valvoline sam nigdy nie wlewalem gdyz za ta kase masz juz motula. i tego sie trzymam, jak cos kosztuje tyle co motul, polecam motula, przelalem juz kilkadziesiat litrow motula od aut codziennych po naprawde zajebiste dlubanki i motul nigdy nie zawiodl.
to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej
p.s. Mobil1 w sumie podobnie wyjdzie, no może trochę taniej bo ponad 110zl 4l + jeszcze 1l. za ok 45zl - tak plus minus, bo równie dobrze może kosztować 130+50 i wychodzi to samo
Ostatnio zmieniony przez PiTT Pią 21 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz
tak jak pisze PiTT, czesto na motule sa promocje, sam tez biore z hurtowni lub wyszukuje okazji na allegro. a co do normalnych cen vr1 vs motule wole doplacic 20-30 zl na bance do motula, dla mnie czy 180 czy 200 to cena porownywalna wiec moze sie nie zrozumielismy. nigdy nie slyszalem nic zlego na vr1 i cenie firme valvoline ale tak jak pisze w polce olejow "sportowych" wole motula.
kubek13 [Usunięty]
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
Ja po długich rozważaniach nad olejem zalałem do Sporta 2 tygodnie temu syntetycznego Liqui Moly. Do GTI takze bym poszukal czegos z pułki syntetycznej : http://www.liqui-moly.de/...nt00061ace.html
Solidny, przede wszystkim NIEMIECKI olej, w dobrej cenie - za 5ltr zapłaciłem 150 zł - LM Synthoil 5W40. Przy okazji do skrzynki też zalałem syntetycznego LM 75W90 i po zalaniu odczułem poprawę, mimo że auto miało dopiero 10tys km od nowości..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach