Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
akumulator w bagażniku w fwd
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 24 Sie, 2009   

w kazdym bmwuu aku jest z tylu :faja:

ale to chyba bez roznicy przy +1600kg :rotfl:
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 24 Sie, 2009   

Stf - nie wiem czy pamietasz jeszcze Rovera, ale wygladalo to tak ze przod byl dociazony, a dupa przeokrotnie lekka ( z bratem go spokojnie dzwigalismy za tyl ). W zakretach ten samochod sie nieprowadzil, a szczegolnie jak jezdzilem sam. Aku wylecialo do tylu, zostal umieszczony w miejscu kola zapasowego i bylo czuc zdecydowana poprawe.
W Punto tez mam aku z tylu, tylko jest to raczej podyktowane tym ze nie ma miejsca pod macha.

Jezeli myslisz o wlozeniu aku do bagaznika to proponowalbym najpierw pojechac na wage, sprawdzic ile wazy przod ile tyl, wyliczyc procentowo i pozniej zwazyc go jeszcze raz przekladajac na chwile aku do bagaznika. Jesli nie zmieni sie nawet o 1% to chyba nie ma sensu sie w to bawic.

Co do Puga V6 to mysle ze poprawi to prowadzenie, jak w wypadku Rovera
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 24 Sie, 2009   

Kamilbike napisał/a:
z bratem go spokojnie dzwigalismy za tyl


 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 24 Sie, 2009   

k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu :faja:

ale to chyba bez roznicy przy +1600kg :rotfl:


i tutaj twój błąd Marcinie bo nie w każdym ;)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 24 Sie, 2009   

no fakt, w 1502 pamietam widzialem z przodu.
ale bmw o aku z przodu nie skreca
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

może i nie skręca ;)
w e36 jest z przodu np. ale od 2.0 w dół
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu :faja:

ale to chyba bez roznicy przy +1600kg :rotfl:


jako znawca bmw musze zainterweniować...
toż to nie jess prawda! jeżeli sie nie myle to przy mniejszych silnikach aku jess pod maską

edyt.
żm się spóźnił
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

Dżon napisał/a:
k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu

ale to chyba bez roznicy przy +1600kg



jako znawca bmw musze zainterweniować...
toż to nie jess prawda! jeżeli sie nie myle to przy mniejszych silnikach aku jess pod maską

edyt.
żm się spóźnił


Albo starszych, E30 ma pod macha.
_________________
...
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

strick napisał/a:
Albo starszych, E30 ma pod macha.


Jak w e30 w dieslu jest w bagażniku to w benz na 100%
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

w e30 w części jest pod maską, a w części w bagażniku. 6 garów ma zazwyczaj w bagażniku po stronie pasażera. Np. Moje e30 325e tak właśnie ma, i przestańcie już k.rwa używać tego zwrotu, że nie skręca, bo słabe to jest na maxa ;D :rotfl: W poprzednim przeszczepie miałem 2.5 pod maską wszczepione zamiast 1.8 i dopiero jak wchodziłem 320km/h w łuk z Siekierek na Ursynów to czułem, że mi przód wyjeżdża, przy normalnych prędkościach 250-280 było wszystko git :devil: :jupi:
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

Cytat:
6 garów ma zazwyczaj w bagażniku

Miałem 320 i był pod macha.
_________________
...
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

i jak driftował dzięki temu!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

mi napisał/a:
i jak driftował dzięki temu!


Jak sie mu oleju dolało wczesniej :D
_________________
...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Sie, 2009   

ciekawe jak bylo w pucharowych r5'tkach, bo nie moge znalezc takiego info.
tam po rozbrojeniu tylu i wyjeciu zapasu naprawde juz nic nie ma, wiec zapewne przyda sie pare kg
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

jest jeszcze jeden powod....

najkorzystniej jest zeby masa byla miedzy osiami, kazdy kg, za osia dziala jak wahadlo....

w fwd problemem jest to, ze wiekszosc masy jest przed przednia osia... wiec kazdy kg przerzucony za przednia os powoduje poprawe balansu...

stf piszesz o trakcji i o autach profesjonalnych...

torowe auta nie maja problemow z trakcja wiec istotna jest mozliwie duza predkosc na zakrecie, ktora mozna uzyskac tak jak juz em wspominal gdy obciazenie jest mozliwie rowno rozlozone na wszytkie kola...

kolejna kwestia dlaczego nie zrobia fwd z rozkladem 50 na 50...

a po co maja robic?? musialoby to byc auto tylko do sportu, z silnikiem za przednia osia...

a skoro i tak mialoby byc tylko do sportu to lepiej odrazu zrobic rwd...

i ostatni wniosek, w seryjnych dosc ciezkich autach, z mocnym silnikiem turbo, na wolnych probach, typu tory kartingowe itp, moze rzeczywiscie przydac sie ten troszke za ciezki przod...

ale to wynika tylko z niedoskonalosci przeniesienia napedu i charakterystyki silnika nie odpowiedniej do sportu...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 13