Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
zawias clio szport
Autor Wiadomość

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   zawias clio szport

witam wiec tak jaki zawias zapodac do clio sporta

ogolnie wizja jest na gwint ultimate z regulacja wysokosci twardosci made in france w pelni regenerowalne koszta do 3000 da rade go kupic


orientacyjne koszta koni sport z regulacja to tak plus minus 2x680 przod 2x450(490) tyl plus sprezyny kolo 400 i brak regulacji wysokosci daje nam to tez do 3000

gdzies w ktoryms temacie wynikla rozmowa ze zerkpol jest w stanie zrobic/robil

gwinta z regulacja twardosci wysokosci na bilsteinie do clio ale nie wiem jakie koszta moze ktos cos wie ??

moze jakies inne porady lub inne zawiasy

kasowo nalepiej by bylo zamknac sie w 3000 3500

przeznaczenie auta tor/asfalt
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

Jak tor to może coś bardzo twardego typu Koni właśnie?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

Ja koni był omijał z daleka w takim przypadku . Jak masz dojście do gwinta regenerowalnego to jest świetna opcja , sprawdził bym równięz oferte Gaz'a bardzo dobre zawiasy z przeznaczeniem asfalt/tor
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

Ja planuje(ale od dluzszego czasu mam dziure budzetową),bila B14-gwint bez regulacji twardosci,koszt w zerkopolu ok 900 euro,zestrojenie w cenie.Ale gdybym nastawial sie tylko na tor to pewnie zastanowilbym sie nad Gaz-em,w podobnej cenie masz gwint z reg.twardosci ,a ciut drozej gwint z regulacja dobicia i odbicia.Geko zna szczegóły,wiec moze niech sie wypowie.Ciekawą opcją jest tez zawias jaki zrobili Markowi w zerko,ale moze niech on przyblizy bo ja cos jeszcze popierdyle
Mozesz cos blizej o tym ultimate??
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

a to co ma morton?
FK silverline gwint z regulacja twardosci... tez nad nim mysle
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

Cartoon 
gryżli


auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Nie 30 Sie, 2009   

U mnie siedzi jakiś gwint FK :)
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

oki zle spojrzalem to pierwsze to full opcja GAZ

czyli teoretycznie GAZ sie najlepiej nadaje
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

gaz ma 2 zestawy do clio, jeden na wąskiej ladze drugi na grubej. Ten na grubej na bank jest regenerowalny, ale w PL nikt tego nie supportuje. Dają obniżenie od -20;-45 w stosunku do serii, nie ma opcji podnieść auta:/ Ceny za ten tańszy zestaw około 500F za droższy ok 950. Więcej info tutaj
http://k-tecracing.com/ca...spension&nav=2. Gdybyś chciał z Polskiej dystrybucji to zapraszam, ale ebay wyjdzie dużo taniej :]
_________________
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

do hundy ni mo tego lepszego zestawu :/
ale do innych marek jest. w teorii ten zawias naprawde niezle wyglada :)
 
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Czyli ktory zestaw wg. najbardziej pasuje do tej specyfikacji...

p.s bo ja jestem coraz blizej zeby sie skuscik na FK konigsport
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

EDIT: znalazłem, o tą firmę mi chodziło. http://www.leda.com/
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Pon 31 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Czyli mowicie ze moje amory Koni sa generalnie jednorazowe ?? nie da sie regenerowac ? :(
Dzisiaj na allegro widzialem gwint WEITEC'a za 3600pln ale pewnie ktoś powie ze tego tez sie nie regeneruje :(
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

TOXIC napisał/a:
ale pewnie ktoś powie ze tego tez sie nie regeneruje
Nie
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 31 Sie, 2009   

Rudello napisał/a:
Czyli ktory zestaw wg. najbardziej pasuje do tej specyfikacji...



Rudy rozwiń, bo nie kumam.

edit: Taką ciekawostkę znalazłem z whiteline'a



WE’VE TRIED IT: Another day, another Renault, this time a Clio 182 in issue 6 fitted with Whiteline’s adjustable anti-roll bar. This is a much simpler and cheaper mod than full coilovers, of course, but don’t dismiss it because of that – we thought it was an excellent consequence-free suspension upgrade that would work even better with a full chassis set-up. As it was, it turned a dynamically competent car into a scalpel-sharp front-driver with nothing more than a 20 minute bolt-on modification.
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Wto 01 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009   

jak to nikt nie ma Kidzio ma :P

http://www.re5pect.pl/ind...ct&prod_id=3021

a k-tec znam znam :)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9