ogolnie wizja jest na gwint ultimate z regulacja wysokosci twardosci made in france w pelni regenerowalne koszta do 3000 da rade go kupic
orientacyjne koszta koni sport z regulacja to tak plus minus 2x680 przod 2x450(490) tyl plus sprezyny kolo 400 i brak regulacji wysokosci daje nam to tez do 3000
gdzies w ktoryms temacie wynikla rozmowa ze zerkpol jest w stanie zrobic/robil
gwinta z regulacja twardosci wysokosci na bilsteinie do clio ale nie wiem jakie koszta moze ktos cos wie ??
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009
Ja koni był omijał z daleka w takim przypadku . Jak masz dojście do gwinta regenerowalnego to jest świetna opcja , sprawdził bym równięz oferte Gaz'a bardzo dobre zawiasy z przeznaczeniem asfalt/tor
Ja planuje(ale od dluzszego czasu mam dziure budzetową),bila B14-gwint bez regulacji twardosci,koszt w zerkopolu ok 900 euro,zestrojenie w cenie.Ale gdybym nastawial sie tylko na tor to pewnie zastanowilbym sie nad Gaz-em,w podobnej cenie masz gwint z reg.twardosci ,a ciut drozej gwint z regulacja dobicia i odbicia.Geko zna szczegóły,wiec moze niech sie wypowie.Ciekawą opcją jest tez zawias jaki zrobili Markowi w zerko,ale moze niech on przyblizy bo ja cos jeszcze popierdyle
Mozesz cos blizej o tym ultimate??
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009
gaz ma 2 zestawy do clio, jeden na wąskiej ladze drugi na grubej. Ten na grubej na bank jest regenerowalny, ale w PL nikt tego nie supportuje. Dają obniżenie od -20;-45 w stosunku do serii, nie ma opcji podnieść auta:/ Ceny za ten tańszy zestaw około 500F za droższy ok 950. Więcej info tutaj
http://k-tecracing.com/ca...spension&nav=2. Gdybyś chciał z Polskiej dystrybucji to zapraszam, ale ebay wyjdzie dużo taniej
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009
Czyli mowicie ze moje amory Koni sa generalnie jednorazowe ?? nie da sie regenerowac ?
Dzisiaj na allegro widzialem gwint WEITEC'a za 3600pln ale pewnie ktoś powie ze tego tez sie nie regeneruje
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 31 Sie, 2009
Rudello napisał/a:
Czyli ktory zestaw wg. najbardziej pasuje do tej specyfikacji...
Rudy rozwiń, bo nie kumam.
edit: Taką ciekawostkę znalazłem z whiteline'a
WE’VE TRIED IT: Another day, another Renault, this time a Clio 182 in issue 6 fitted with Whiteline’s adjustable anti-roll bar. This is a much simpler and cheaper mod than full coilovers, of course, but don’t dismiss it because of that – we thought it was an excellent consequence-free suspension upgrade that would work even better with a full chassis set-up. As it was, it turned a dynamically competent car into a scalpel-sharp front-driver with nothing more than a 20 minute bolt-on modification.
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Wto 01 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach