Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Bilstein do saxo
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Ja dołożę swoje 3 grosze. Kiedyś wydawało mi się, że tylko Bilstein, bo regenerowalny itp.
Ostatnio kumplowi wysypało się z przodu B6, zadzwonił do Zerkopolu, że chciałby je zregenerować i na dzień dobry Pan powiedział, że regenerują tylko na grubej ladze. Na cienkiej można sobie w d... wsadzić. Dlatego coraz bardziej zastanawiam się nad KYB (cena), a jeśli byłby większy hajs to szutrowy PugSport, w UK można dorwać takie zestawy za 1,5-2 tyś. zł.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Czyli musieli przestac regenerowac sklepowe Bille, my w tamtym roku robilismy jeszcze regeneracje zawiasu w hondzie, B6 od MTS'u, 500 zł za 4 amory.
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

KYB - pierwsze słyszę, nigdy się nie spotkałem.. Ale czy to ma choć trochę sportowy charakter.. ?? No moje autko jest 30mm niżej (spężyna chyba JAMEX) i co z tym idzie na belce też poszło troszkę w dół.. Niby potrzebuję do jazdy po ulicy, ale lubię od czasu do czasu "pokłaść" się na jakiejś wąskiej, technicznej dróżce, w tor się nigdy nie bawiłem ale kto wie, może zacznę... nie chce kupić jakiegoś chłamu, żeby go zaraz wymieniać... No a z uwagi na to, że jest troszkę niżej wypadałoby coś nie max twardego, ale utwardzonego, co by nic nie obcierało :)
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

KYB'a AGX ma regulację twardości amortyzatora, podobno odczuwalną. Mają jeszcze Ultra SR na grubej ladze, ale bez regulacji, tylko nie wiem czy do 106/Saxo.
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

a moze to http://www.corbymotorspor...n-kit-p-51.html
?
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
KYB - pierwsze słyszę, nigdy się nie spotkałem.


Co druga Impreza na tym śmiga.

Cytat:
KYB'a AGX ma regulację twardości amortyzatora, podobno odczuwalną.


Nie podobno tylko jest ogromna różnica.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

jarek-malopolsk,

jak masz nizej belkę i przód to koniecznie potrzebujesz amorków o mniejszej wysokości (np. B8) z prostej przyczyny że ściśnięty amortyzator seryjnej wysokości przez sprężynę będzie fajnie jechał po gładkim (bo nie wykorzystujesz jego całego zakresu pracy) ale w momencie wjechania na nierówny asfalt zaczynają się problemy z poprawną przyczepnością.

Ja byłem bardzo zadowolony z B6 na seryjnej spręzynie, teraz mam coś a'la B8 na - 30mm i jest super na równym asfalcie ale już na dziurach czuje ze ten zawias nie wyrabia i auto po prostu skacze jak piłka...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Dokladnie tak jak mowia chlopaki:
B6 do Saxo/106 jest nieregenerowalne!!! Laga 32mm wg Zerkopolu jest nieporozumieniem i nie chca tego robic. B6 jest konstrukcja Upside-down i dlatego cylindry czesto sie krzywia przy tej srednicy.
B6 do saxo/106 bardzo dobija przy niskiej sprezynie przez co bardzo szybko sie niszczy nieodwracalnie!!!!!
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

czyli jeżeli Bill to tylko B8?? i jaką do niego ewentualnie sprężynkę?? A ten KYB'a AGX cenowo jak wychodzi w porównaniu do B8??
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

B8, to jest to samo co B6! roznica jest tylko w skoku!!!
B6 na seryjnej sprezynie daje rade tak samo jak B8 na sprezynie nizszej, w zasadzie kazdej, czy to Eibach, czy Jamex czy cokolwiek podobnego -30 -40.
Oba zestawy nadaja sie do jazdy codziennej i track day jak najbardziej.
B6 i seria, to zestaw bardziej rajdowy, a B8 plus niska sprezyna, to zestaw bardziej wyscigowy.
Ale trudno nazwac oba zestawy choc polprofesjonalnymi i w sporcie sa rzadziej stosowane.
Na temat KYB nie wiem nic praktycznego, slyszalem tylko pozytywne opinie
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Przem_106 - mówisz że
przód: P30-3060
tył: F4-B36-2075-H0
jest nieregenerowalny? (qrwa takie coś kupiłem)


_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

tomecki napisał/a:
jest nieregenerowalny? (qrwa takie coś kupiłem)


Tak, ale nie ma się czym przejmować, dopóki będziesz miał serię sprężynę i nie będziesz startował w KJS'ach po szutrze to wytrzymią bardzo długo.
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Dokładnie tak jak Martin napisał. A w Twoim aucie, widząc jak jest używane, to napewno będą dożywotne i regeneracja nie będzie im nigdy potrzebna :jupi:
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Ja powiem tak. Miałem B6 Motor sporta i w porównaniu do zwykłego b6 przód miał grubsze tłoczysko a tył to cały amortyzator był grubszy. U mnie jeździło to ze sprężyną Eibach pro kit o było lala nawet na nierównych partiach. Jeździ to już ponad rok i nic się nie wysypało. Jeśli nie uda mi się uzbierać budżetu na gwinta to wchodzę w to samo co miałem może jedynie z przodu dam B8
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Eee karwaa czy zerkopol pojebalo do reszty? czyli ze już teraz nie da sie przerobić b6 tak jak to zrobił Saxorulez?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12