Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
umarł
Autor Wiadomość

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   umarł

witam
umarł mi VTS :( pekł pasek rozrzadu po 1200 km od zrobienia rozrzadu, auto stoi u mechanika poki co nierozkrecane i czeka na uwzglednienie reklamacji
mam pytanie jak zreaktywowac auto?
naprawiac czy lepiej kupic silnik uzywany?
zaznaczam ze ten obecny dawał rade 7,7 do setki na GPS'ie pokazało, (auto ma tylko dolot zmodzony) taka dobra sztuka moze mi sie nietrafic,
dla porownania VTS usera "GrzesiekVTS" na cwiartke zostawia mojego o niespelna dlugosc, (co jak na auto bez kompletnego wydechu raceland wg. mnie jest dobrym wynikiem :) jak cos to niech mnie Grzesiek sprostuje :)

P.S rozrzad pekl na 3 biegu przy okolo 50km/h, auto poprostu zgasło, nie doszly mnie sluchy krzywiacych sie zaworow czy cos :)
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

najpierw zaczekaj co zaproponuje mechanik
_________________
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

Pozostaje mieć nadzieję, że tylko paseczek strzelił a głowica nie ruszona.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

Pozostaje mieć nadzieję, że tylko paseczek strzelił a głowica nie ruszona.


Akurat to, że pasek pękł przy 50 km/h na trójce może wyjść na dobre bo prędkość obrotowa nie była duża.
Niech mechanik rozbierze silnik i sprawdzi w jakiej kondycji są tłoki, zawory, prowadnice zaworowe itp. Ale raczej szykowałbym się na nowy silnik, a ten zostawił sobie na części.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

A jakie to ma znaczenie? Nie rozumiem co masz na myśli...

Jak się toczę 50km/h na trójce po mieście to też mi rozrząd strzeli? :>
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

50 km/h to ja się tocze na 4 biegu.
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Greg napisał/a:
Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

A jakie to ma znaczenie? Nie rozumiem co masz na myśli...

Jak się toczę 50km/h na trójce po mieście to też mi rozrząd strzeli? :>

nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Miałem na myśli oczywiscie to, że lepiej że stało się to przy 50 km/h na trójce, niż przy 120 km/h na dwójce...

discuss.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Michał napisał/a:
nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...

Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

jesli chcesz reklamowac niech mechanik nic nie rusza !!!!!!!!!


zglaszasz do hurtowni oni wsylaja swego mahera on rozbiera i on ocenia czyja wina

jak mechanik rozbierze to jzu "na swoja koszt" naprawia

ps. wiem bo pracuje w sklepie i takie sa wymogi
ps2 znajomy mechanik mial ttaka akcje z zx 2,016v i niestety najpierw rozebral i juz dupa zbita byla
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Michał napisał/a:

nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...

No, ale Twój przypadek jest zdrowy dla pedałującego. ;D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Marek23 napisał/a:
Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.


Marek nikt nie mówi że eco driving jest zdrowy dla silnika. Te debile każą za każdym razem przyspieszać w przedziale 2000-3000 z wpełni otwartą przepustnicą. :wall:
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Dokladnie tak predzej pasek peknie lub przeskoczy przy odpalaniu i malej predkosci obrotowej niz pizdowaniu, dlatego zawsze ide pelna cipa :]
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

GeKo napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.


Marek nikt nie mówi że eco driving jest zdrowy dla silnika. Te debile każą za każdym razem przyspieszać w przedziale 2000-3000 z wpełni otwartą przepustnicą. :wall:


Dokładnie, najgorsze jest pełne otwarcie przepustnicy przy niskich obrotach. Wtedy działają bardzo duże naprężenia w układzie korbowo-tłokowym i to jest niezdrowe. Ale jeśli bujam się 50 km/h na piątce i mam lekko muśnięty pedał gazu to nic się nie stanie z silnikiem.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 10 Wrz, 2009   

a nawet jesli za wysoki bieg byl zaloczony, pasek nie prawa peknac.
przyczyna musi byc gdzie indziej, gdzie nie wiem.

p.s. ja kazdym nowym autem sobie n.p. przyspieszam z 40kmh na 5tce, z ciekawosci jak silnik sobie z tym radzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.33 sekundy. Zapytań do SQL: 13