Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
maska na siłownikach
Autor Wiadomość

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 02 Wrz, 2009   

baardzo pomuk :) podziękował :ok:
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

qarwa juz prawie dzisiaj zrobilem ta maske na silownikach, niestety plan upadl, maska zamiennik jest zbyt delikatna i w miejscu gdzie silownik jest do niej przykrecony robi sie garb maly :/ byc moze jak sie od spodu nalozy grubsza blache to bedzie gicior :]
_________________
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

ja póki co czekam na te sworznie kulowe do zamontowania siłowników, zrobię to jak w 106 czyli od kielichów w góre i tu mała prośba...Mógłby któryś z posiadaczy 106 wkleić jakieś większe zdjęcie tego mocowania siłowników które jest oryginalnie w 106... chodzi mi o ten kawałek metalu, on jest przyspawany do powierzchni kielicha..??
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

Jarek, jutro porobię foty jak to wygląda.
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

Dzięki wielkie, myśle że bardzo mi to pomoże... ^_^
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 06 Wrz, 2009   

ja w saxo zrobilem kiedys taki bajer zajeło mi to to jakies 30 minut, wykorzystałem jeden silownik do tylniej klapy i uchwyciki silownika od alfy 156, nic nie wiercilem, nie spawałem, po kilku dniach padł mi silownik i zdemontowałem :)
Ostatnio zmieniony przez vitesse Pon 07 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

martin strzeliłeś jakieś fotki.. ??? :)
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
martin strzeliłeś jakieś fotki.. ??? :)


Kompletnie zapomniałem, później pójdę do garażu to zrobię.
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

heheh ok, z góry... :*
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

Jakość nie jest najlepsza bo nie było oświetlenia, ale powinno wystarczyć:



 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

wystarczy w zupełności, dziękuję bardzo :)
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

Kurcze chciałem zrobić tak jak w Pugu ale chyba zrobię tak jak ma "siema".. Bo nie za bardzo chcę spawać jakiś kontowniki do kielicha, żeby go nie osłabić, poza tym jak dojdzie do tego jeszcze w przyszłości rozpórka to mogłoby się to wszystko nie pomieścić....
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

a po co spawac kombinoac jak mozna przykrecic w oryginalne miejsca karoserii i pozniej zdemontowac w 3 minuty jakby sie znudzilo
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 09 Wrz, 2009   

ale w saxo nie ma oryginalnie siłowników maski...więc nie ma oryginalnych miejsc.. :(
 
 
 

uczeszsie100 
oops chyba jestem nimfomanką


auto: 206 S16
silnik:: ew10j4
moc: zobaczymy...km
Dołączył: 25 Mar 2009
Skąd: warszawa

Wysłany: Śro 16 Wrz, 2009   

a to i ja sie zapytam.
Dzisiaj wszedłem w posiadanie siłowników z laguny.
Długośc siłownika 58 cm. W lagunie kombi dźwigał tylną klapę. Siła 500N
Czy ktoś może podać długość i siłę siłownika ze 106, albo saxo ?
Z góry dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8