Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Pon 14 Wrz, 2009
Swap 16v do Rallye 8v
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   Swap 16v do Rallye 8v

Siema!

Jak w temacie - potrzebuję trochę informajci o swapie 16v do budy Rallye 8v. Jakie koszty? Jakieś specjalne potrzeby/przeróbki? Potencjalne problemy?

Zrobiłem wstępny rekonesans - uzbrojony silnik to ok 2500zł, co ze skrzynią? Ta z Rallye jak jest zestopniowana w porównaniu do skrzyni z GTI/VTS?

Ile może kosztować robocizna?

Czy zabiegi "legalizujące" swap (wbicie numerów do dowodu rej.) to dużo zachodów i kasy?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Mój mechanik to ogarniał kiedyś Szejom i mówił że temat znany i niezbyt uciążliwy... Dużo przyjemniej przerabia się rallyaka niż saxo 8v... Skrzynia chyba ciut krótsza... Koszty robocizny nie wiem jakie mogą być. Przerobić by trzeba było łapę silnika pod kompem no i wiadomo wiązke... Licznik jest dobry więc odpada nam ten koszt. Nie wiem przypadkiem coś na temat wrotnej pompy paliwa której w saxo 8v nie ma a w rallye chyba jest...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Greg, legenda motorsporu, profesor skrecania takim cudem pomykał :) on wie wszystko
http://forum.hothatch.org...?t=2839&start=0
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Greg napisał/a:
Czy zabiegi "legalizujące" swap (wbicie numerów do dowodu rej.) to dużo zachodów i kasy?


Silnik część zamienna nie mia co się patyczkować, a nawet jak inna pojemność to kto ci to sprawdzi ;D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
Mój mechanik to ogarniał kiedyś Szejom i mówił że temat znany i niezbyt uciążliwy...


kurde przeciez to teraz moje auto, a nawet nie wiedzialem ze 16v w rallye potrzebuje jakis przerobek. To buda od Rallye nie jest taka sama jak S16 czy VTS?
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Z papierami tez bym nie panikowal. Skrzynia z rallye ma przelozenia identyczne jak w s16 i ma odrobine krotsze glowne :jupi: Zawias jest identyko. Troche inne sa polosie i piasty, ale jako calosc z rallye moze zostac. Kolejna przewaga rallye, to masa. Buda rallye jest mimo wszystko lzejsza: min. inne tylne szyby, brak elektryki, brak klimy itp. Jesli znajdzie sie ktos kto to potrafi zrobic na nieduze pieniadze, to sie oplaca.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Bad-i,
w rallye buda / szkielet jest identyczny jak w 106 maxi.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

k-mart napisał/a:
Bad-i,
w rallye buda / szkielet jest identyczny jak w 106 maxi.


ok, ale ja nadal nie widze rozniczy miedzy S16 i Rallye
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Bad-i napisał/a:
To buda od Rallye nie jest taka sama jak S16 czy VTS?


a czemu miała by być inna?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

a czy mocowanie poduszki pod kompem nie jest różne? czy róźnica jest tylko pomiędzy mk1 a mk2?
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

Przem_106 napisał/a:
Troche inne sa polosie i piasty, ale jako calosc z rallye moze zostac.

Są takie same, różnią się w zależności od roku modelowego.

Przem_106 napisał/a:
min. inne tylne szyby


A czym różnią się szyby w S16 i Rallye. Według mnie są takie same. Owszem w Rallye zdarzają się szybki nie uchylne, ale to rzadkość, większość ma uchylne takie jak w S16.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
Przerobić by trzeba było łapę silnika pod kompem.


Ona jest chyba taka sama, jak kupowałem poduszkę to była ona do wszystkich modeli 106/Saxo. Więc łapa musi być ta sama. Różnice są pomiędzy mk1, a mk2.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

martin.h napisał/a:
Owszem w Rallye zdarzają się szybki nie uchylne, ale to rzadkość, większość ma uchylne takie jak w S16.

np u mnie sa nie uchylne :]
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

martin.h napisał/a:
Ona jest chyba taka sama, jak kupowałem poduszkę to była ona do wszystkich modeli 106/Saxo. Więc łapa musi być ta sama. Różnice są pomiędzy mk1, a mk2.


Wydaje mi się że jest taka sama jak w saxo 8v ale mocowanie do silnika jest ponoć inne w 8v a 16v
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
martin.h napisał/a:
Ona jest chyba taka sama, jak kupowałem poduszkę to była ona do wszystkich modeli 106/Saxo. Więc łapa musi być ta sama. Różnice są pomiędzy mk1, a mk2.


Wydaje mi się że jest taka sama jak w saxo 8v ale mocowanie do silnika jest ponoć inne w 8v a 16v


Ale mocowanie (łapa) jest przykręcone do błoku silnika, a nie do budy. Jak kupujesz silnik to raczej powinien być z łapą więc nic nie przerabiasz, co najwyżej podmieniasz łapę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10