Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Alternator w 106, Saxo
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   Alternator w 106, Saxo

Po ostatnim upalaniu kiedy to przekrecil mi sie pasek od alternatora (na nowym alternatorze) pojechalem do Adasia. Adam powiedzial ze bardzo czesto bylo tak ze samochod wracal z odcinka i mial przekrecony do gory nogami pasek na alternatorze.

Zaczalem o tym myslec (i nie wiem czy slusznie) i zaczalem sie zastanawiac ze na poprzednim alternatorze nic takiego sie nie dzialo.

Teraz pytanie, czy jest jakis patent albo moze sposob w jaki mozna zabezpieczyc alternator zeby nei bylo problemow z paskiem?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

Musi byc jakas wada konstrukcyjna ktora powoduje przekrecanie sie paska,
brak zbieżności, krzywe kąty itp
nic sie nie dzieje bez przyczyny
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

dlatego wlasnie pytam, moze ktos z kolegow juz do tego doszedl i to poprawil. Jak dzisiaj na nowym pasku przejade 10km i znowu sie przekreci to trzeba bedzie lepiej sprawdzic stary alternator ;)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

moze rolki za złe,
mysle ze rozwiazanie jest widoczne gołym okiem
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

sprawdź czy rolki n awale i alternatorze są względem siebie idealnie osiowo ustawione. Ja kupiłem alter z troche bardziej "schowaną" rolką (oprócz tego wygladal identycznie) i była lipa...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

Andre, jak wygladala lipa? Spadal ci pasek czy co sie działo?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

Jak go Jacek złapał z tyłu to go tshirt przyduszał :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

eM :rotfl:
Bad-i, u mnie lipa polegała na dużym "przegięciu" bocznym paska, ale nie konkretnie o mój przypadek chodzi. Chodzi o to że do 106 można nieumyślnie kupić alter o innym niż właściwe odsadzeniu rolki
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

AndreXSi napisał/a:
Chodzi o to że do 106 można nieumyślnie kupić alter o innym niż właściwe odsadzeniu rolki


jak to mozliwe?? po czym w takim razie dobierac wlasciwy alternator ??
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

po numerach katalogowych ;)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

no tak tez bylo robione, nie bardzo rozumiem jak wogole moze byc w nich taka roznica. Przeciez jezeli tak jest to pasek powinien spadac odrazu a nie po 10 km upalania. Dodatkowo dla mnie to jakis bezsens, to tak jakbym kupic tlok i okazalo by sie ze jest o 1cm wezszy
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

np. ja kupiłem do 306, choć sprzedawca mówił że jest do 106, na 1. rzut oka były identyczne. Ale jeśli kupowałeś tak jak mówisz to powinno być ok. Że tak spytam - pasek oczywiście jest nowy?
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009   

przyznaje bez bicia ze pasek przy wymianie alternatora zostal stary. Teraz bedzie oczywiscie nowy, ale takze uczulilem Adama zeby sprawdzil "osiowosc" jednego i drugiego.

Nie chce mi sie wracac zaraz z tym samym problemem ;) - dzieki za rade masz pomook
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

pytanie za 100 punktow, jaki jest sens w samochodzie wymienianie kola pasowego tak zeby przejsc z paska MPV na klinowy??

Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

pytanie za 200 pkt: czy taką zmianę uwzględnia homo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 12