Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Alternator w 106, Saxo
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

Bad-i napisał/a:
Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?


Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.

A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

i huj
marcin na prezidenta !!
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

martin.h napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?


Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.

A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.


no i dupa nie sprawdza sie, podobno Rallye do 97 roku mialo klinowy a pozniej juz MPV, dodatkowo tak samo jak moj silnik S16 powiniem miec MPV. Adam sprawdzal i po VINIE i po innych numerach, moj silnik powiniem miec MPV a ma klin :/ - pytanie dlaczego?
Pytanie tez czy puszcza to Agrupowa homologacja......
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

ja pierdole ale rzezba, nie kumam tego serio. Okazalo sie ze u mnie jest ewidentnie przelozony inny alternator, pytanie tylko dlaczego tak to zostalo zrobione. Zeby wrocic na MPV to niestety za duzo $$ bo trzeba inny napinacz, kolo pasowe itd......

Jezeli ktos mi wytlumaczy po co taki myk to daje pomook, bo dla mnie jedynym chyba powodem byl brak seryjnego i przerobienie na klin. Tyle tylko ze do mocowania jest pelno podkladek i nie mozna go wyosiowac :(
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

o kur.wa
strzelam że było tak: szeja kupił motor bez alternatora, przełożył koło pasowe na wale od silnika rallye 8v, porzeźbił mocowania i jakoś jeździło...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

o k.u.r.wa bardziej mnie martwi homologacja. Alternator jest do zrobienia i bedzie dzialalo, pytanie co pozniej.
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

sprawdź w homo jak jest. Jest w niej zdjęcie silnika?
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

AndreXSi napisał/a:
sprawdź w homo jak jest. Jest w niej zdjęcie silnika?


moj pilot juz nad tym pracuje ;)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

Generator prądu - dowolny

Załącznik J Art 255 punkt 5.8.4

Dziękuje za uwagę, dobranoc
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

ok, a modyfikacja koła pasowego na wale?
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

AndreXSi napisał/a:
ok, a modyfikacja koła pasowego na wale?


dzizas musiałes? teraz Chrzanek juz dzisiaj nie odpisze a ja bede mial nerwa
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

sorewicz :> pewnie bredzę, nie mam racji, zły domysł itp. Chrzanek na pewno by o tym pamiętał i już to sprawdził :>
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

"kola, paski i lancuchy do napedu osprzetu umieszczonego poza silnikiem: material, typ i wymiar kol, lancuchow i paskow do napedu osprzetu - dowolny"

mam nadzieje ze nie pomylilem tekstu

takze jestem :]
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

luz, już się nie czepiam :]
BTW jedziecie dolnośląski?
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009   

AndreXSi napisał/a:
luz, już się nie czepiam :]
BTW jedziecie dolnośląski?


nadal nie mam odopowiedzi jak jest z punktami, jezeli po 7 za kazdy dzien to byla by dla nas rewelacja (tym bardziej ze tam mamy mozna powiedziec full free hospitality)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9