Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?
Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.
A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009
martin.h napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?
Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.
A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.
no i dupa nie sprawdza sie, podobno Rallye do 97 roku mialo klinowy a pozniej juz MPV, dodatkowo tak samo jak moj silnik S16 powiniem miec MPV. Adam sprawdzal i po VINIE i po innych numerach, moj silnik powiniem miec MPV a ma klin - pytanie dlaczego?
Pytanie tez czy puszcza to Agrupowa homologacja......
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009
ja pierdole ale rzezba, nie kumam tego serio. Okazalo sie ze u mnie jest ewidentnie przelozony inny alternator, pytanie tylko dlaczego tak to zostalo zrobione. Zeby wrocic na MPV to niestety za duzo $$ bo trzeba inny napinacz, kolo pasowe itd......
Jezeli ktos mi wytlumaczy po co taki myk to daje pomook, bo dla mnie jedynym chyba powodem byl brak seryjnego i przerobienie na klin. Tyle tylko ze do mocowania jest pelno podkladek i nie mozna go wyosiowac
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009
o kur.wa
strzelam że było tak: szeja kupił motor bez alternatora, przełożył koło pasowe na wale od silnika rallye 8v, porzeźbił mocowania i jakoś jeździło...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Wrz, 2009
AndreXSi napisał/a:
luz, już się nie czepiam
BTW jedziecie dolnośląski?
nadal nie mam odopowiedzi jak jest z punktami, jezeli po 7 za kazdy dzien to byla by dla nas rewelacja (tym bardziej ze tam mamy mozna powiedziec full free hospitality)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach