auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 14 Sty, 2006 R5 - gte czy 1.8 16v?
potrzebuje rady bo zastanawiam sie co z tym zrobic:
mam R5 gte ktorej silinik niebawem sie raczej skonczy (musialem dac ziomowi ktory ja pewnie zajezdzi przy jego stylu jazdy). co do samochodu:
rok 89, pojemnosc 1.7 8v obecnie 240000km (dalem mu jak miala 220'000, wtedy technicznie wszystko bylo cacy), moc seria czyli ~ 100KM na 870kg. Teraz panewki zaczely sie odzywac, skrzynia na bank dlugo nie pociagnie bo tragedia jak teraz 1 i 3 wchodza, sprzeglo lapie na koncu pedala. no i swirowalismy w gorach na zasypanych os'ach, on pocelowal w sciane, ja dalem rade w mojej R19...
do rzeczy: mam 2 silniki od clio / R19 1.8 16v (136KM). zastanawiam sie co by bylo gdyby wlozyc ten silnik do R5 i lekko dlubnac.. :566:
z testow wyszlo tak: R5 gte do 100kmh sporo lepiej niz R19 16v, dopiero na odreconym 3-biegu czyli okolo 140kmh zaczyna ja dochodzic / wyprzedzac. co do silnikow: 1.7 8v z dolu idzie wiele lepiej niz 1.8 16v, 1.8 dopiero od ~ 4500rpm ma moc.
Niezla opcja bo masz silnik.
Ja jestem zaskoczony jak ladnie sie konie w R5 zbieraja.
Moja jezdzi, laduje mniej niz seria, czyli mniej niz 120KM a jezdzi to ladnie.
R5 jest lekka, ten 1.8 bedzie ladnie latal
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 16 Sty, 2006
z tego co pamietam w swojej r5 gtt (zanim mi padla w grudniu 2004) to dojeb byl niezly gdy turbo zaczelo ladowac. a na wolnym wydechu przy tym huku wrazenie bylo jeszcze wieksze...
wiec czas zbierac kase na wiosne, wtedy zabiore r5 do PL, silnik do bagaznika i trzeba bedzie sie temu przyjzec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach