Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
R5 - gte czy 1.8 16v?
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   R5 - gte czy 1.8 16v?

potrzebuje rady bo zastanawiam sie co z tym zrobic:
mam R5 gte ktorej silinik niebawem sie raczej skonczy (musialem dac ziomowi ktory ja pewnie zajezdzi przy jego stylu jazdy). co do samochodu:

rok 89, pojemnosc 1.7 8v obecnie 240000km (dalem mu jak miala 220'000, wtedy technicznie wszystko bylo cacy), moc seria czyli ~ 100KM na 870kg. Teraz panewki zaczely sie odzywac, skrzynia na bank dlugo nie pociagnie bo tragedia jak teraz 1 i 3 wchodza, sprzeglo lapie na koncu pedala. no i swirowalismy w gorach na zasypanych os'ach, on pocelowal w sciane, ja dalem rade w mojej R19...

do rzeczy: mam 2 silniki od clio / R19 1.8 16v (136KM). zastanawiam sie co by bylo gdyby wlozyc ten silnik do R5 i lekko dlubnac.. :566:
z testow wyszlo tak: R5 gte do 100kmh sporo lepiej niz R19 16v, dopiero na odreconym 3-biegu czyli okolo 140kmh zaczyna ja dochodzic / wyprzedzac. co do silnikow: 1.7 8v z dolu idzie wiele lepiej niz 1.8 16v, 1.8 dopiero od ~ 4500rpm ma moc.

Co Wy na to?

p.s. chodzi o ten samochod:

 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 15 Sty, 2006   

swapować i dłubać :D :D

ok 140KM przy 900kg to jest sporo frajdy i napewno momentu tez ma sporo
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 15 Sty, 2006   

Niezla opcja bo masz silnik.
Ja jestem zaskoczony jak ladnie sie konie w R5 zbieraja.
Moja jezdzi, laduje mniej niz seria, czyli mniej niz 120KM a jezdzi to ladnie.
R5 jest lekka, ten 1.8 bedzie ladnie latal :)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 16 Sty, 2006   

z tego co pamietam w swojej r5 gtt (zanim mi padla w grudniu 2004) to dojeb byl niezly gdy turbo zaczelo ladowac. a na wolnym wydechu przy tym huku wrazenie bylo jeszcze wieksze...
wiec czas zbierac kase na wiosne, wtedy zabiore r5 do PL, silnik do bagaznika i trzeba bedzie sie temu przyjzec ;)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 19 Sty, 2006   

Mi juz sie podoba mimo ze laduje ponizej serii, nawet nie do polowy wskaznika.
Ale niebawem bedzie wieksze turbo i wydech 2,5"
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 19 Sty, 2006   

czekam niecierpliwie na zdanie relacji! no i koniecznie jakies fotki!!! :P
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

ja bym został przy fabrycznym motorze 1.7 z GTE :>
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Ja wolałbym 2.4 andoria. Wykres płaski jak stół.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

a w wersji turbo - gwizd sprężarki słychać z 3 kilometrów :]
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Bart napisał/a:
a w wersji turbo - gwizd sprężarki słychać z 3 kilometrów :]

takie rzeczy tylko w lublinie :D czyli nowszej wersji żuka z plandekom :D
 
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Nie kojarzę komory w R5 ale 1.8 16v wejdzie bez problemów?
_________________
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Nie kojarzę komory 1.8 16V ale R5 wejdzie bez problemów?
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

nie kojarze komry r5, ale Kondziu miał kiedyś r5 1.8 16V i weszło bez problemów.
A dzikowi to weszło nawet 2.0 :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

huy wie, ponoc mial kiedys ten problem
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Paź, 2010   

Pomyśl o B18FT z volvo :) To silnik renault :) Łatwo tanio znaleźć niezniszczony a potencjał ma również bdb :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13