słyszałem różne opinie, jedni mówią że dodatkowy będzie lepiej spełniał swoją rolę, inni natomiast mówią żeby zakładać z S3 i tyle
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009
Zakładać z S3 na pewno będzie prościej i bez kombinacji ale czy będzie większa różnica nie sądzę... Lepiej włożyć customowego pod zderzak jeśli się zmieści... A w Golfie masz 2 czy 1? Bo ja mam 2 u siebie
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009
Jeśli można podmienić seryjny na ten z S3 bez rzeźby to szedłbym w tym kierunku. Natomiast jeśli będzie się to wiązało z kombinowaniem, przesuwaniem czegoś, dokładałbym jakiegoś SMIC'a.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Żadna rzeźba, jest z tym nie mało roboty, ale sam ICek to p&p. Wystarczy dokupić rurki (dwie) z S3.
PiTT, wieczorkiem wszystkiego się dowiem, łącznie z numerami części Audi, które będziesz musiał kupić, żeby wszystko grało jak należy.
Aaa... i nie kupuj IC na Allegro, bo chyba jest za drogo. Podam Ci namiar na niejakiego Mamuta, który ma te ICki co jakiś czas a jak nie ma to załatwia na zamówienie .
Żadna rzeźba, jest z tym nie mało roboty, ale sam ICek to p&p. Wystarczy dokupić rurki (dwie) z S3.
PiTT, wieczorkiem wszystkiego się dowiem, łącznie z numerami części Audi, które będziesz musiał kupić, żeby wszystko grało jak należy.
Aaa... i nie kupuj IC na Allegro, bo chyba jest za drogo. Podam Ci namiar na niejakiego Mamuta, który ma te ICki co jakiś czas a jak nie ma to załatwia na zamówienie .
spoko, dzięki
ja kiedyś miałem taką rozpiskę co trzeba kupić z rurek
u mnie jest 1 IC, też z S3 jest większy/szerszy/grubszy szczerze to nie wiem, pewnie trochę tak, ale pasuje w to samo miejsce
dodatkowy IC podobno nieco lepiej się sprawdza, ale zastanawiam się czy dołożenie dodatkowej chłodnicy nie wpłynie negatywnie na powietrze nawiewane na normalną chłodnicę i tą od AC
Czujesz, że puchnie jak jest ciepło, czy dopiero przy mocnym pałowaniu
Jak się waha temperatura w dolocie
puchnie jak chooj
na serio, do tego wymiana IC pomoże nieco wyrównać przebieg momentu u mnie - obecnie mi się nie podoba tak jak jest
wydechu nie robię chwilowo, a jedynym rozsądnym modem jest IC + remap
może kiedyś tam zdecyduję się na wydech i większe turbo, ale na chwilę obecną odpuściłem temat
Ile można się spodziewać po IC, wydechu i dobrym czipsie
mój ma tylko program zrobiony obecnie na ok. 236KM
po IC i programie powinien dochodzić w okolice 245-50KM
po wydechu + 15KM
potem idzie turbo k04 z S3 i mamy 300+
na koniec wtryski i siekamy pod 350KM
najlepszym modem jest: program, IC, wydech, turbo k04 - pęka spokojnie ponad 300KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach