Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
IC - większy seryjny czy dodatkowy custom?
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   IC - większy seryjny czy dodatkowy custom?

Jak w temacie
chodzi dokładnie o Golfa
lepiej zamontować seryjny IC z S3
np. taki
http://allegro.pl/search....=intercooler+s3
czy lepiej dołożyć dodatkowo customowy IC z re5pect
coś z tych http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=520

słyszałem różne opinie, jedni mówią że dodatkowy będzie lepiej spełniał swoją rolę, inni natomiast mówią żeby zakładać z S3 i tyle
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Zakładać z S3 na pewno będzie prościej i bez kombinacji ale czy będzie większa różnica nie sądzę... Lepiej włożyć customowego pod zderzak jeśli się zmieści... A w Golfie masz 2 czy 1? Bo ja mam 2 u siebie
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Jeśli można podmienić seryjny na ten z S3 bez rzeźby to szedłbym w tym kierunku. Natomiast jeśli będzie się to wiązało z kombinowaniem, przesuwaniem czegoś, dokładałbym jakiegoś SMIC'a.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Żadna rzeźba, jest z tym nie mało roboty, ale sam ICek to p&p. Wystarczy dokupić rurki (dwie) z S3.

PiTT, wieczorkiem wszystkiego się dowiem, łącznie z numerami części Audi, które będziesz musiał kupić, żeby wszystko grało jak należy.

Aaa... i nie kupuj IC na Allegro, bo chyba jest za drogo. Podam Ci namiar na niejakiego Mamuta, który ma te ICki co jakiś czas a jak nie ma to załatwia na zamówienie :) .
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Gaydek napisał/a:
Żadna rzeźba, jest z tym nie mało roboty, ale sam ICek to p&p. Wystarczy dokupić rurki (dwie) z S3.

PiTT, wieczorkiem wszystkiego się dowiem, łącznie z numerami części Audi, które będziesz musiał kupić, żeby wszystko grało jak należy.

Aaa... i nie kupuj IC na Allegro, bo chyba jest za drogo. Podam Ci namiar na niejakiego Mamuta, który ma te ICki co jakiś czas a jak nie ma to załatwia na zamówienie :) .

spoko, dzięki
ja kiedyś miałem taką rozpiskę co trzeba kupić z rurek

u mnie jest 1 IC, też z S3 jest większy/szerszy/grubszy szczerze to nie wiem, pewnie trochę tak, ale pasuje w to samo miejsce
dodatkowy IC podobno nieco lepiej się sprawdza, ale zastanawiam się czy dołożenie dodatkowej chłodnicy nie wpłynie negatywnie na powietrze nawiewane na normalną chłodnicę i tą od AC
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

W ogóle po co wymieniasz :?:

Czujesz, że puchnie jak jest ciepło, czy dopiero przy mocnym pałowaniu :?:

Jak się waha temperatura w dolocie :?:
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

KarQ napisał/a:
W ogóle po co wymieniasz :?:

Czujesz, że puchnie jak jest ciepło, czy dopiero przy mocnym pałowaniu :?:

Jak się waha temperatura w dolocie :?:

puchnie jak chooj :D
na serio, do tego wymiana IC pomoże nieco wyrównać przebieg momentu u mnie - obecnie mi się nie podoba tak jak jest
wydechu nie robię chwilowo, a jedynym rozsądnym modem jest IC + remap
może kiedyś tam zdecyduję się na wydech i większe turbo, ale na chwilę obecną odpuściłem temat
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Nie wiedziałem że Gofer był dłubany...

W tych okolicznościach IC jest konieczny.

Ile można się spodziewać po IC, wydechu i dobrym czipsie :?:
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

IC sam cos daje?
_________________
...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

KarQ napisał/a:
Nie wiedziałem że Gofer był dłubany...

W tych okolicznościach IC jest konieczny.

Ile można się spodziewać po IC, wydechu i dobrym czipsie :?:

mój ma tylko program zrobiony obecnie na ok. 236KM
po IC i programie powinien dochodzić w okolice 245-50KM
po wydechu + 15KM
potem idzie turbo k04 z S3 i mamy 300+
na koniec wtryski i siekamy pod 350KM ;D

najlepszym modem jest: program, IC, wydech, turbo k04 - pęka spokojnie ponad 300KM
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

strick napisał/a:
IC sam cos daje?

no daje tyle że masz niższa temp. powietrza
czyli efekt taki jak nieraz co jeździsz z nocy lub nad ranem i jest miły chłodek :]
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

PiTT napisał/a:
najlepszym modem jest: program, IC, wydech, turbo k04 - pęka spokojnie ponad 300KM

W Cuprze 300 pękło bez zmiany wydechu.
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

PiTT napisał/a:
mój ma tylko program zrobiony obecnie na ok. 236KM
po IC i programie powinien dochodzić w okolice 245-50KM


Nie wiem czemu, ale nie sadze zeby sam IC dał Ci 9KM ...
_________________
...
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Jeśli planujesz dalsze mody to może coś większego zapodać?
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Cytat:
Nie wiem czemu, ale nie sadze zeby sam IC dał Ci 9KM ...


Nie chodzi, że cooler daje 9KM, tylko dostarcza chłodne powietrze, a to powoduje że auto nie puchnie. Stąd wyższa moc.

Cupra ma nowy silnik. W GTI V nie jest jeszcze tak rozwojowa jednostka.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9