Wysłany: Nie 04 Paź, 2009 Konfiguracja SMT6 do Saxo VTS
Hej!
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6 w saxo vts i niestety nie mogę dać sobie rady.
Przy ustawianiu zapłonu albo auto odpala i gaśnie po sekundzie, albo w ogóle nie odpala, albo pompa pompuje bez końca, albo auto odpala normalnie, ale nie reaguje na gaz, albo jeszcze inne szopki...
Zdarza się, że SMT6 pokazuje rpmy typu 10-30k
Problemem były pojęcia deflection oraz teeth (on wheel) i inne kombinacje...
Czy posiada ktoś gotową konfigurację do saxo vts (chodzi dokładnie o konfiguracje zapłonu, żeby to coś odpaliło i można było mape paliwa modyfikować)?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 04 Paź, 2009
Nie ma u nas wiedzy na temat smt
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 04 Paź, 2009
SMT6 jest podobno dużo gorsze do strojenia niż Ecumaster na którym to większość chyba ludzi stroi... A powiedz masz jakieś pojęcie o strojeniu czy tylko strzelasz ślepakami?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
ok, smt rzeczywiście jest troszkę bardziej nieogarnięte niż ecumaster, jest tam pełno opcji do ustawienia, a możliwości w sumie te same/mniej...
udało się dzisiaj uruchomić auto na smt6, chodzi ok, nie mogę znaleźć który kabelek odpowiada za afr w smt6 i to jest nasz aktualny problem, sonda była podpięta pod czarno-brązowy a odczyt afr różnił się o 1 pomiędzy smt6 a lm-1...
drugim problemem jest logowanie, aktualnie udało nam się odkryć jedynie mały wykres, z którego nie można odczytać wartości...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 04 Paź, 2009
który to rok Saxo ??
bo z tego co wiem do 2000 (na jednej kości) to kilka osób dłubało na SMT6 na streetracing.pl tam możesz podpytać ale po 2001 (komp na 3 kości to chętnych do strojenia na SMT6 nie było)
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 05 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6
Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?
Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?
Obecnie afr przy średnich wartościach obrotów pokazało 15-16, po krótce mówiąc auto ma wałki catcams i ostatnie 1,5k obrotów to tragedia z mocą (a przynajmniej tak pokazała hamownia)
CHRZANEK napisał/a:
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?
Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?
Powiem tak - instalacja pod smt6 już była zrobiona i to w sumie zadecydowało o wyborze komputera... Koszt to w sumie jedynie zakup komputera, więc nie jest źle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach