Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Konfiguracja SMT6 do Saxo VTS
Autor Wiadomość

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   Konfiguracja SMT6 do Saxo VTS

Hej!

Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6 w saxo vts i niestety nie mogę dać sobie rady.
Przy ustawianiu zapłonu albo auto odpala i gaśnie po sekundzie, albo w ogóle nie odpala, albo pompa pompuje bez końca, albo auto odpala normalnie, ale nie reaguje na gaz, albo jeszcze inne szopki...
Zdarza się, że SMT6 pokazuje rpmy typu 10-30k :P
Problemem były pojęcia deflection oraz teeth (on wheel) i inne kombinacje...

Czy posiada ktoś gotową konfigurację do saxo vts (chodzi dokładnie o konfiguracje zapłonu, żeby to coś odpaliło i można było mape paliwa modyfikować)?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

Nie ma u nas wiedzy na temat smt
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

SMT6 jest podobno dużo gorsze do strojenia niż Ecumaster na którym to większość chyba ludzi stroi... A powiedz masz jakieś pojęcie o strojeniu czy tylko strzelasz ślepakami?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

dzis ruszyla nowa strona ecu master :)

http://www.ecumaster.com/

_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

ok, smt rzeczywiście jest troszkę bardziej nieogarnięte niż ecumaster, jest tam pełno opcji do ustawienia, a możliwości w sumie te same/mniej...
udało się dzisiaj uruchomić auto na smt6, chodzi ok, nie mogę znaleźć który kabelek odpowiada za afr w smt6 i to jest nasz aktualny problem, sonda była podpięta pod czarno-brązowy a odczyt afr różnił się o 1 pomiędzy smt6 a lm-1...
drugim problemem jest logowanie, aktualnie udało nam się odkryć jedynie mały wykres, z którego nie można odczytać wartości...
_________________
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

który to rok Saxo ??

bo z tego co wiem do 2000 (na jednej kości) to kilka osób dłubało na SMT6 na streetracing.pl tam możesz podpytać ale po 2001 (komp na 3 kości to chętnych do strojenia na SMT6 nie było)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

2000 rocznik ;)
orientujesz się kto konkretniej tam się w to bawił?
_________________
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   

ja się tym interesowałem jakieś 3 lata temu.. ale jak się okazało że mam na 3 kościach to nikt nie chciał tego stroić..

musisz popytać bo już nie pamiętam - chyba MACPL gościu miał nicka
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   

wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6


Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?

Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?

Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6


Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?

Obecnie afr przy średnich wartościach obrotów pokazało 15-16, po krótce mówiąc auto ma wałki catcams i ostatnie 1,5k obrotów to tragedia z mocą (a przynajmniej tak pokazała hamownia)
CHRZANEK napisał/a:
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?

Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?

Powiem tak - instalacja pod smt6 już była zrobiona i to w sumie zadecydowało o wyborze komputera... Koszt to w sumie jedynie zakup komputera, więc nie jest źle ;)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 05 Paź, 2009   

wojtek napisał/a:
catcams


jaki model?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

sam sobei odpowiem 1321715 :) przypomniało mi się
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

142 to malo KM jak na takie walki... ale po strojeniu pewnie bedzie moc :]
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

saxorulezł; Człowiek który sam sobie odpowiada :D
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

Na nich powinno być 150KM bez kucizny
Na kutych +160KM mile widziane
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12