Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michał
Śro 28 Paź, 2009
2,5T VAG (audi ttrs)
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   2,5T VAG (audi ttrs)

w sumie to nie wiem dlaczego tak mało o tym aucie (silniku) jest eterze, bo tak chyba delikatnie mówiąc klepie na głowę fordowskie 2,5T montowane w nowej foce rs... auto w serii 340 kuca i 450Nm-> dostępne od 1600obr!! przy wadze 1450kg... czy ktoś ma jeszcze jakieś pytania ?



http://www.moto.gda.pl/in...owany&Itemid=69

http://www.v10.pl/Nowe,Au...acja,32706.html
_________________
0-1
 
 
 

smalec
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   



390KM i 600Nm :>
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

fajnie, fajnie ale to raczej konkurent nowego 3.0 biturbo z Bmw. 2.5 "forda" to relatywnie stara konstrukcja volvo z konca lat 80tych. Wtedy byla bardzo nowoczesna. Poza faktem, ze jest cala aluminiowa to nie ba tam zadnych nowinek.

Ma to tez swoje zalety, koszt serwisowania silnika volvo jest bardzo tani, i jednostka jest prosta i malo awaryjna. W nowym silniku audi zaraz sie okaze, ze wymiana rozrzadu to 12tys, chyba ze to wlasnie jest rewolucja w nowym silniku w stosunku do V6/ V8
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
w sumie to nie wiem dlaczego tak mało o tym aucie (silniku)


Może dlatego że to VW.
I żeby była jasność nie chodzi mi o jakąs antypatię do VAG.a, wprost przeciwnie - uwazam że silniki 1,4TSI to majstersztyk (turbo + kompresor).
Inne silniki które się przewinęły przez ostatnie lata w holswagenie też były bardzo ciekawe:

1,8T 20V (technika pięciozaworowa)
VR6 i VR5 (silniki widlasto/rzedowe)
W8 (tego to do dziś nie rozkminiam z czego to powstało)
W12 (2xVR6)
TFSI (bezpośredni wtrysk paliwa w silniku benzynowym)

Co by nie mówić to były bardzo ciekawe konstrukcje.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

Silnik z TTRS to zadna nowa konstrukcja, tylko audi "przerobiło" 2.5 z Jetty w usa.
Fabryka z tego co wiem nie do konca trzyma serie, a juz na pewno nie ma giftów. Ale ogólnie silnik super, choc znam jedno 2.0 turbo które go niszczy :jupi:
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

mi się wydaje jednak ze ten silnik wywodzi się z bardzo dobrze znanych i lubianych 2.2 turbo i 2.3 20V silników wytrzymujących duże moce i posiadających piękny dźwięk
_________________
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

CHRZANEK napisał/a:

Może dlatego że to VW.


:rotfl:
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

bez haldexa nie ma bata by to ttrs czy rs3 jechalo
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

Cytat:
mi się wydaje jednak ze ten silnik wywodzi się z bardzo dobrze znanych i lubianych 2.2 turbo i 2.3 20V silników wytrzymujących duże moce i posiadających piękny dźwięk

Tak jest marketingowo sprzedany... ale jest to jetta usa.
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

a silnik z jetty usa z czego sie wywodzi
_________________
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

jozekrj napisał/a:
a silnik z jetty usa z czego sie wywodzi


z tego:
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
W8 (tego to do dziś nie rozkminiam z czego to powstało)


Dwa silniki VR6 z uciętymi dwoma cylindrami, połączone wspólnym wałem pod kątem 72 stopni.

Ogólnie kibel z tego co czytałe, awaryjny strasznie i nie jedzie.

Marek23 napisał/a:
choc znam jedno 2.0 turbo które go niszczy :jupi:


:rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

smalec
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

w8 bardzo awaryjny i niepraktyczny silnik. w osiągach świetnie sprawdziłby się z doładowaniem (pod 400KM w passacie i torsen), ale pod maską nie ma miejsca nawet żeby rękę włożyć a co dopiero turbo lub kompresor montować.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Marek23 napisał/a:
Fabryka z tego co wiem nie do konca trzyma serie, a juz na pewno nie ma giftów


powyżej masz wykres na maha u Poniedziałka. 333km na hamowni która nieco zaniżała (przynajmniej jak ja się hamowałem to wyszło mi tam po remapie 187km- dzień później na mineralnej 204) więc co do mocy to chyba nie ma wstydu. Po lajtowym programie wychodzi 390 kuca. Dla jednych to mało dla innych wystarczająco. Ten samochód w serii robi 0-200 w 15,9sek i ćwiarę w 13,0. To są wyniki podobne do m3 e92. Po programie na okolice 400kuca przypuszczam że będzie niska 12tka i okolice 14sek 0-200. To już osiągi mniejszości sporotwych aut na rynku. A i haldex tam jest którejś już generacji - podobno nie ustępuje torsenowi- niektórzy twierdzą że nawet lepszy. Poczekajmy na czasy z pętli.
_________________
0-1
 
 
 

smalec
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

haldex jest 4-tej generacji, to samo co np. w s3 8p i nowym golfie rs. różni się od poprzedniego nieudanego moim zdaniem napędu tym, że (z tego co mi wiadomo) stale przekazuje 10% mocy na tył (max 50%) i ma czujnik przeciążeń. jak wchodzisz ostro w zakręt to auto samo zapina tylną oś...
próbowałem bawić się haldexem 3 generacji w volvo xc70 ale to była walka z wiatrakami, tył dołączał się na pół sekundy w środku zakrętu, niespodziewanie i bardzo szybko.

jak dla mnie dłubnięte ttrs ma zajebiste parametry, szkoda tylko, że w gejowatej obudowie ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9