Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
bilsteiny B6
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   

wedlu diagnostow ze stacji diagnostycznej ich stan byl jeszcze dobry, powiedzieli ze mozna jeszcze na nich jezdzic - 80%. Wez tez pod uwage ze mam prawie 130 kucy i prawie 160 Nm, to na pewno mialo wplyw na zachowanie amorow.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   

Heh 12 koni w tą cy w tamtą raczej na pewno nie ma wpływu na zachowanie amorów :)

No ale nie ważne, najważniejsze ze dobrze Ci się teraz jezdzi, kiedy startujesz w jakimś kjs?
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   

po zalozeniu dolotu i wyjeciu kata mialem wrazenie ze bardziej staje deba przy przyspieszaniu, stad moj wniosek ze wieksza moc powodowala ze amory gorzej pracowaly - przy zakrecie latwiej bylo zerwac przyczepnosc kola przy napedzaniu bo wieksza moc szla na kolo a docisk amortyzatora byl taki sam - tak sobie to wykombinowalem :)

we wtorek chce pojechac na nocny sprint pod stadion X lecia (ak centrum) a za tydzien kjsteca
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 28 Paź, 2006   

To jak pojedziesz to opisz co i jak :) , a to bedzie debiut w kjsie, czy to już któryś z kolei?
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 29 Paź, 2006   

sebson napisał/a:
106 napisał/a:
b6 /na grubel ladze/


z tego co ja sie zdazylem dowiedziec to nie ma w katalogu bilstaina do 106/saxo na grubej sztycy i trzeba dobrac wklad od innego auta i "wkomponowac" go w 106/saxo


Ja w 106 mam na grubej ladze...
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 29 Paź, 2006   

te b6 z katalogu bilsteina to musza byc na grubel ladze. Oprocz tego ze sa o wiele grubsze sa serii to maja grubosc wlasnie calego wkladu (no moze pare mm mniej na obudowe wkladu - zdjecia dzieki uprzejmosci 106 powyzej:) wiec juz nie da sie nic grubszego wlozyc no chyba ze ktos wymieni obudowe w kolumnie na jakas grubsza i wsadzi grubszy wklad z grubsza sztyca, ale moim zdaniem jesli to co mam mialo by sie pogiac to ja mysle ze w moim aucie znajdzie sie kilka innych czesci ktore zegna sie wczesniej i chetniej niz ten amor

[ Dodano: Nie 12 Lis, 2006 ]
czy ktos wie czy b8 jest na grubej sztycy ? znajomy chce wymienic amorki bo stare pogial i woli na takie solidniejsze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9