Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Komputer Saxo a AFR
Autor Wiadomość

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   Komputer Saxo a AFR

Hej!

Sprawa wygląda następująco:
Saxo 2000r
seryjne ECU po remapie + SMT6

przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6

Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?
Ewentualnie jak można temu zaradzić?

Pozdrawiam, Wojtek.
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

wojtek napisał/a:
Ewentualnie jak można temu zaradzić?



Yyyyyyyyyy... Vems?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

NIe wiem czy ktoś Ci tu pomoże z SMT6

Mało kto lubi rzeźbe...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

smt + obd2 = 666
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

eM napisał/a:
smt + obd2 = 666

:evil:
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

wojtek,

na tym samym poległa wcześniejsza właścicielka saxo. Wałki maja potencjał na +150KM i o takie wartości musisz walczyć. Chyba że głowica jest spieprzona.. bo tam jest jeszcze kucizna z tego co pamiętam
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

Masujesz sondę lambda i piszesz mapę w calosci. Dla wszystkich pozycji przepustnicy i obrotów silnika :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

ale po co przy srednich otwarciach Ci inny afr??

jak zalozysz vemsa to i tak czesciowe otwarcia bedziesz stroil na 14,5-15
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

dokładnie, 150+ powinno być bez problemu,
ade - masz rację, że tak bym robił, może nie w 100% ale sporo w tym prawdy, więc tragedii nie ma
106 - nie będzie check engine?
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?
_________________
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

wojtek napisał/a:
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?

Pewnie o to że porządny projekt się powinno robić na SA, a świnki to półśrodki.
_________________
 
 
 

wojtek 
oops chyba jestem nimfomanką

auto: Citroen SaxoVTS
silnik:: 1.6
moc: 160km
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

GeKo napisał/a:
wojtek napisał/a:
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?

Pewnie o to że porządny projekt się powinno robić na SA, a świnki to półśrodki.

ok, czy wszyscy tutaj używają SA czy jest ktoś kto to ogarnął za pomocą świni?
Czy to zachowanie komputera jest normalne dla tego rocznika?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

ja mam na swini :]

co do check engine to nie wiem - zobacz. w 106 z kompem peugeot sport to
normalne ze sie zapala i mi to nie przeszkadza :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   Re: Komputer Saxo a AFR

wojtek napisał/a:
Hej!

Sprawa wygląda następująco:
Saxo 2000r
seryjne ECU po remapie + SMT6

przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6

Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?


Normalne, bez WOT ECU pracuje w petli otwartej, dazy do zadanego AFR czyli lambdy 1.
Nie znam wszystkich swinek, ale moze ktora potrafi na sygnale z szerokiej lambdy symulowac waska z zadana korekcja.
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

Za 2 dni to skumam o co chodzi, ale już teraz wiem, że Dzik rozwiązał problem.
Nice!
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   Re: Komputer Saxo a AFR

dzik napisał/a:


Nie znam wszystkich swinek, ale moze ktora potrafi na sygnale z szerokiej lambdy symulowac waska z zadana korekcja.


te z platy na pewno to potrafia :faja:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8