przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6
Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?
Ewentualnie jak można temu zaradzić?
Pozdrawiam, Wojtek.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Czw 29 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
Ewentualnie jak można temu zaradzić?
Yyyyyyyyyy... Vems?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 29 Paź, 2009
wojtek,
na tym samym poległa wcześniejsza właścicielka saxo. Wałki maja potencjał na +150KM i o takie wartości musisz walczyć. Chyba że głowica jest spieprzona.. bo tam jest jeszcze kucizna z tego co pamiętam
_________________ when the flag drops the bullshit stops
dokładnie, 150+ powinno być bez problemu,
ade - masz rację, że tak bym robił, może nie w 100% ale sporo w tym prawdy, więc tragedii nie ma
106 - nie będzie check engine?
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?
przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6
Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?
Normalne, bez WOT ECU pracuje w petli otwartej, dazy do zadanego AFR czyli lambdy 1.
Nie znam wszystkich swinek, ale moze ktora potrafi na sygnale z szerokiej lambdy symulowac waska z zadana korekcja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach