Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Remap C2/Saxo/106 - co i jak?
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   Remap C2/Saxo/106 - co i jak?

Siema Panowie!

Szperałem troche ostatnio na angielskich forach i tam większość ludzi lekko dłubiących swoje C2 (GT - 110KM i VTS - 125KM) robi remap. Są tam dwie firmy które ogarniają najwięcej aut - Red Dot i Angel Tuning. Z tego co wyczytałem to jest remap na seryjnym ECU, kosztuje około Ł200 z hamownią (sporo).

Wyniki są naprawdę niezłe - VTS z dolotem GSR, kolektorem i kompletnym wydechem daje jakieś ~150KM.

Jakie są szanse i koszty zrobienia remapu u nas? Czy ktoś to stroi w ogóle? Jak wygląda kwestia jakichś świń? (Digital ECU Tuner to koszt 500-650zł, co ze strojeniem i na co to pozwala w praktyce?) Są wynalazki typu Superchips itd. - ma to sens?

Jak będę miał przypływ gotówki to chcę ogarnąć sobie pewnei jakiś dolot i kolektor wydechowy i może właśnie pomysleć o remapie jesli to nie będzie koszt masakra. :)

Do tematu dołączyli się posiadacze 106/Saxo.

Jakieś info? Z góry dzięki! temat przyda się dla potomnych. :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Ostatnio zmieniony przez Greg Pon 16 Lis, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

wszyscy ci powiedzą ze remap we francuzach w naszym kraju to raczej ciężka sprawa ...
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

niestety :/
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Greg,

nie wiem jak ECUMASTER radzi sobie z elektorniczną przepustnicą bo taką masz u siebie.


Takie ok. 150KM na tych modach jest realne. W PL też powinni Ci tyle nastrógać ale będzie to męczarnia
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Greg napisał/a:
Wyniki są naprawdę niezłe - VTS z dolotem GSR, kolektorem i kompletnym wydechem daje jakieś ~150KM.

Ciężko mi uwierzyc, że z 1.6 po takich modach taka moc... Kibicuje,choc nie wierze.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Ja miałem 142-145KM po takich modach
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

eM napisał/a:
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106

eM, za całym szacunkiem, ale smutny sie robisz z tym hasłem.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106

Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach. :)

Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ;D ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. ;) Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.

Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106

eM, za całym szacunkiem, ale smutny sie robisz z tym hasłem.

ja to musze czytac od początku tego forum :) co ja mam powiedziec
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106

Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach. :)

Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ;D ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. ;) Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.

Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?

Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

eM napisał/a:
ja to musze czytac od początku tego forum :) co ja mam powiedziec

Przejedz sie kiedys i zrozumiesz. :]
Cytat:


Wysłany: Dzisiaj 15:30
Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106

Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach. :)

Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ;D ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. ;) Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.

Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?

Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.

Opłaca się. Mi w TTC w Krk remapem ze 120 na 130 koni dłubneli. Miałem tylko wydech w 106.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

eM napisał/a:
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.

Pewnie tak samo jak nie opłaca się remapowac żadnego auta (oprócz diesel'a) bez modyfikacji.

Seria K20A z Hondatą K-Pro daje jakieś 6% czy tam z 12KM przyrostu (test w GT), to przy mocy wyjściowej 200KM wg. producenta tez mało.

Mimo wszystko ludzie tak robią, a kompletny wydech z kolektorem i dolot to już jakies mody. ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

dobra, spoko. pochwal sie wynikami :)

Maras: jezdzilem i w hondzie czuje sie duzo lepiej
przejedz sie moim cifem
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

W sumie każdego N/A nie opłaca się dłubać elektronicznie. Bo skoro zostawia się 2k za np. 10km wolnossące to w porównaniu z doładowanym silnikiem słabo to wygląda.

Pytanie brzmi, czy Greg jeżeli ma relatywnie świeże C2, sprzeda i kupi mocniejsze auto? Raczej nie. Nie wiem jak się turbi ten motor lecz zakładam, że da radę z niego zrobić 180KM, ale koszta równają się z 1/3 wartości auta.

Ja widzę jaka jest różnica m/y seryjnym Y8 a moim i uważam, że warto dłubać.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8