auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009 Remap C2/Saxo/106 - co i jak?
Siema Panowie!
Szperałem troche ostatnio na angielskich forach i tam większość ludzi lekko dłubiących swoje C2 (GT - 110KM i VTS - 125KM) robi remap. Są tam dwie firmy które ogarniają najwięcej aut - Red Dot i Angel Tuning. Z tego co wyczytałem to jest remap na seryjnym ECU, kosztuje około Ł200 z hamownią (sporo).
Wyniki są naprawdę niezłe - VTS z dolotem GSR, kolektorem i kompletnym wydechem daje jakieś ~150KM.
Jakie są szanse i koszty zrobienia remapu u nas? Czy ktoś to stroi w ogóle? Jak wygląda kwestia jakichś świń? (Digital ECU Tuner to koszt 500-650zł, co ze strojeniem i na co to pozwala w praktyce?) Są wynalazki typu Superchips itd. - ma to sens?
Jak będę miał przypływ gotówki to chcę ogarnąć sobie pewnei jakiś dolot i kolektor wydechowy i może właśnie pomysleć o remapie jesli to nie będzie koszt masakra.
Do tematu dołączyli się posiadacze 106/Saxo.
Jakieś info? Z góry dzięki! temat przyda się dla potomnych.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Ostatnio zmieniony przez Greg Pon 16 Lis, 2009, w całości zmieniany 1 raz
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009
niestety
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009
Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.
ja to musze czytac od początku tego forum co ja mam powiedziec
Przejedz sie kiedys i zrozumiesz.
Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 15:30
Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.
Opłaca się. Mi w TTC w Krk remapem ze 120 na 130 koni dłubneli. Miałem tylko wydech w 106.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 16 Lis, 2009
W sumie każdego N/A nie opłaca się dłubać elektronicznie. Bo skoro zostawia się 2k za np. 10km wolnossące to w porównaniu z doładowanym silnikiem słabo to wygląda.
Pytanie brzmi, czy Greg jeżeli ma relatywnie świeże C2, sprzeda i kupi mocniejsze auto? Raczej nie. Nie wiem jak się turbi ten motor lecz zakładam, że da radę z niego zrobić 180KM, ale koszta równają się z 1/3 wartości auta.
Ja widzę jaka jest różnica m/y seryjnym Y8 a moim i uważam, że warto dłubać.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach