Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny stuk w zawieszeniu
Autor Wiadomość

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   Dziwny stuk w zawieszeniu

Mam problem z dziwnym stukiem. Jest to takie pojedyńcze stuknięcie z przodu z lewej strony, które nie występuje zawsze, ale niekiedy. Pojawia się czasem przy kręceniu w miejscu kierownicą, lub w czasie jazdy podczas skręcania. Przedwczoraj u Adamanta wymieniłem tuleje wahaczy, podpory wahaczy, drążek stabilizatora, oraz łożysko mc phersona (podejrzewaliśmy, że to przez zużyte łożysko mcphersona przeskakuje sprężyna), ale dziwny stuk nadal wystepuje. Adam powiedział, żebym podjechał jeszcze do niego i obejrzy jeszcze raz tą kolumne mcphersona, ale może macie jakieś inne sugestie co może być uszkodzone?
Ostatnio zmieniony przez Jaco707 Czw 02 Lis, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

ile zaplaciles za wszystko ?? wez mi pw wyslij
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

u mnie jest identyczna przypadłość. Jeżdżę z tym od dłuższego czasu, więc chętnie się dowiem co to.

Ktoś kiedys powiedział mi, że to może byc maglownica, ale jak wyraźnie słyszysz, że to przy któryms kole, to raczej nie maglownica.
 
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

psvts napisał/a:


Ktoś kiedys powiedział mi, że to może byc maglownica, ale jak wyraźnie słyszysz, że to przy któryms kole, to raczej nie maglownica.


U mnie ewidentnie słychać ten dźwięk przy samej lewej kolumnie mcphersona, a nie z maglownicy.
A może to końcówka drążka kierowniczego?
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Panowie miałem to samo...
Wymieniłem przeguby gumowe wahaczy (wszystkie) sworznie mam igiełki, łączniki igiełki...
stukało dalej
więc zacząłem szukać. Stuk taki wywoływał u mnie zacisk. Wyrobił się prowadnicach-ijeżeli u Ciebie też się okaże to samo to albo będziesz musiał wymienic albo sworznie które chodzą w tych prowadnicach a jeżeli to nie sworznie a zacisk to albo wymieniasz zacisk albo możesz sobie wtłoczyć tuleje z brązu która Ci jeszcze długo posłuży... ew. może to być rozwalone łożysko na kolumnie...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Łożysko w kolumnie właśnie zostało wymienione.
Ostatnio zmieniony przez Jaco707 Czw 02 Lis, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Ja mam tak samo, jak auto stoi na nierówności i kreci się w miejscu kierownicą prawie do konca, to czuć ze coś sie zachacza w pewnym momenci i jak puszcza to strzela i jest "puk" :D , jak się jedzie to też czasami jest puk.
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Mialem tak samo w clio (lewy przod), Dziku mowil ze polos a ktos inny ze magiel. Potem na badaniu technicznym wyszlo ze lewy przod slabo hamuje. Prowadnica zacisku byla krzywa i zacisk przy hamowaniu robil ruchy w rozne strony ale nie w ta co powinna, w klocku drooogim klocku prawie sie oderwala okladzina od mocowania. Mechanior naprostowal prowadnica (na kowadle chyba :) ) i zacisk chodzi elegancko teraz a pukanie "polosi" ustalo calkowice.

Podsumowujac poperam Vlodarskiego, sprawdz provadnice zacisku ham. !
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Ooo to bardzo mozliwe, bo u mnie też lewy przód hamuje słabiej, na tyle słąbiej że każde mocniejsze hamowanie robie bokiem.
 
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Ale czy zacisk może powodować stukanie, kiedy auto stoi w miejscu, a skręca się tylko kołami?
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Mam nadzieje ze po wymianie zacisków bedzie ok :)

[ Dodano: Czw 02 Lis, 2006 ]
Własnie, dobre pytanie powyzej? bo jak by to miało być zeby zacisk strzelał na postoju?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

hehe.. też tak mam :)

z lewej.. :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

O kurwa wszyscy maja stuki! mam i ja! :D Stuki w zawieszeniu każdy z nas ma :D

Dobra no to jak ktoś już rozwiąże ten problem to niech się podzieli co i jak :)
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

ja mam to samo :564:
pomału sie przyzwyczaja do tego :573:
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

u mnie okazało się ze odkręcił się cały wachacz. przykręciłem i przestało walić-ale to było b.głośne stukanie.
jak stoje i skręcam kierą i np. cofam to jest takie puk. coś jakby się przestawiało.
jak jade po minimalnych nawet nierównościach to słychać takie puk puk takie delikatne-otworzyłem maske i zacząłem uginać przedni zawias naciskając na amorki ręką i czyć jak zawias sie ugina to coś przeskakuje-myślę ze jest to albo łożysko w mc person ewen sam awortyzator.dodam ze wszystkie połączenia metalowo-gumowe są ok
jak miałem 106xsi to faktycznie zacisk sie rozruchał i przy ruszanie,skręcaniu,hamowaniu itp non stop było puk puk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12