auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
Standardowy problem z tym korektorem
Wyebać i wstawić tiltona
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Standardowy problem z tym korektorem
Wyebać i wstawić tiltona
Najprościej tak zrobić. Ja tak zrobiłem z tym że wstawiłem korektor Willwoda bo kiedy ja kupowałem tiltony kosztowały circa 500zł a Willwod'a kupiłem w USA i wyszedł niecałe 200zł.
z przewodami nie wychodzi to jakoś masakrycznie dużo a daje super korzyści. Nie dość że unikamy niechcianego hamowania tylnych hamulców to w zimie jak mamy jakiś ciasny placyk do zabawy to nastawiamy całkiem na tył i jest niezła zabawa bez ściągania ręki z kierownicy
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009
Hmmm no na streecie to mi dupsko pare razy ABS uratował. Ja mam wyłącznik abs i jak upalam gdzieś to off.
Reduktory założe od skody 15pln sztuka i po temacie.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.
jak wsadzisz hamulec z wiekszym tloczkiem na przod to ci sie jeszcze bardziej wzmocni tyl... wieksza obojetosc ukladu z przodu, mniejsze cisnienie ...
co do montazu regulatora to nie trzeba wywalac seryjnych przewodow, ani rezygnowac z X, a abs bedzie dalej dzialal..
rozcinamy przewody idace do lewego i prawego kola do tylu (w miejscu gdzie juz sa dwa osobne), ciagniem te 2 linie do auta, montujemy regulator i wracamy do przewodow... abs powinien dzialac, nie widze powodu dla ktorego mialby nie dzialac...
druga opcja to ciagniemy przewody z pod maski, z absu wychodza osobno na lewy tyl i na prawy i tam je rozdzielamy...
regulator mozemy zalozyc taki jak byl na belce w vw czy oplu bez absu, dorabiamy srube i mamy (ale wtedy odpada raczej regulacja w czasie rzeczywistym), mozna go wrzucic pod maske, wtedy niemusimy ciac seryjnych przewodow (o ile koncowki spasuja), odkrecamy od absu przewody idace na tyl, wkrecamy je w wyjscia regulatora, a od absu do regulatora ciagniemy 2 krotkie nowe... wtedy zawsze mozemy bezproblemu wrocic do 100% serii, ale nie mamy regulacji we wnetrzu auta
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009
ade,
Chrzanić to szczerze, bez urazy koleś w XSI po założeniu tylnej belki od s16 miał ten problem. Wsadził reduktory (zwężki takie) w pompę i do tego dopiero przewody dokręcił.
Jak ręką odjął
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach