Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
cultstyle.pl vs. offroad.pl czyli lepsza erekcja czy flak ?
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
PiTT napisał/a:
martin.h napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
u Kuby jest coś na kształt rozpórki - taka belka mocowana pod śruby sanek.

Marku, że tak zapytam jaki jest sens takiej rozpórki poza zbędną wagą?

zakładam że jak każda rozpórka ma służyć jako element usztywniający karoserię :>

Ale jeśli ona jest przykręcona do sanek tylko po ich dwóch końcach (bo tak zrozumiałem) to raczej nie ma sensu. Sanki same w sobie są sztywną konstrukcją

napisz do Citroena, zawstydz ich, kilka baniek ojro wydane na konstrukcję zawieszenie poszło się yebać :rotfl:
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

a jesli sanki są drewniane?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

o takie?

 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

to jest ph2, myslalem raczej o ph1 przed liftem,
ma cieńsze podłużnice poprzeczne pionowe, bez tych wzmocnien
za to w standardzie ma kubeł "racing wood"

_________________
Samochody to ZUO!
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

Ja miałem sanki metalowe, ale widocznie to był chyba jakiś prototyp. Wytrzymały kilkadziesiąt, jak nie kilkaset skoków i nadal leżą w piwnicy całe :D
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
Ale jeśli ona jest przykręcona do sanek tylko po ich dwóch końcach (bo tak zrozumiałem) to raczej nie ma sensu. Sanki same w sobie są sztywną konstrukcją


sprawdzałeś ? Nie są sztywne uwierz. W 205 też jest taka rurka ale wspawana na stałe, ale i tak przygotowując samochód do sportu wspawuję się grubszą rurkę i obspawuje całe sanki do tego jest jeszcze rozpórka a raczej spinka z drugiej strony która spina wahacze/mocowania wahaczy. To że w 106/saxo poskąpili na sanki to inna kwestia...

Czy z tego też pisałeś pracę inżynierską ? xD
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

kubas napisał/a:
Czy z tego też pisałeś pracę inżynierską ? xD


Nie :rotfl:

Spoko kubas, nie spinaj się po prostu tylko zapytałem.
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
Spoko kubas, nie spinaj się po prostu tylko zapytałem.


hehehe właśnie przydałaby mi się spinka przednich wahaczy hehehe :)


pozdro martin ! taki żart z mojej strony :rotfl: nie spinam się :)
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 03 Sty, 2010   

a i tak wszytko zalezy od samochodu...

np w astrze do - 40 trzeba dac b6, a nie b8, a i tak bedzie sie prowadzic gorzej niz seria...
moze w saxo czy clio jest inaczej...
duzo zalezy tez od skoku seryjnego zawieszenia

ale glownym problemem jest to co pisal loko, czyli dynamiczny kat pochylenia kola...

na torze na niskim i twradym zawiase bedzie pewnie lepiej, zwlaszcza jesli bedzie on tak twardy, ze auto sie nie bedzie pochylalo na zakretach prawie wogole, czyli np dodatkowo mocne stabi, ale taki setup na dobrej oponie bedzie unosil wewnetrzne kolo czyli bez szpery nie pojedziemy:]

a co do gwintu to dlaczego wszyscy kojaza gwint z gleba i betonem?? ja mialem do astry zakladac gwint po to zeby podniesc auto...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

paru klubowiczom przydałby się nowy gwint ;D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

mi ? :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

Jakarti, Tobie? ;D
_________________
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

mnie do samochodu a mi niech sie wypowie :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

gwint nie jest zły, trzeba sobie tylko to kosztowo przeliczyć
bo jeśli mamy zmienić sprężyny + nowe amory to może czasami warto dopłacić i założyć gwint
ja na szczęście nie miałem problemu bo już z nim kupiłem :)
 
 
 

Cartoon 
gryżli


auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010   

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.36 sekundy. Zapytań do SQL: 13