Generalnie system działa jak shft light, podpina się pod cewki i przy wybranych obrotach odcina prąd.
Pytanie czy ktoś się z tym spotkał? Albo jakiś podobnym diwajsem?
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
mam to w swini tylko nie chce mi sie schylac pod kierownice zeby zamontowac
przelacznik pod sprzeglo?
jak cenowo wychodzi ten omex? jak ponad 650 to imho lepiej zamonotowac
ecumastera... to samo plus shiftlight i jeszcze cos ze strojeniem mozna sie
pobawic...
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
Nie wiem, zachciewajka mi sie włączyła
W hondach nie zmodowanych sprawdza się to wsumie i tak se pomyślałem
Kosztuje to 87funtów.
Podoba mi się to bo można ustawiać sobię obroty zza kierownicy i nie trzeba podłączać się za każdym kompem razem gdy chce się zmenić. Ecumaster tego nima.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
GeKo napisał/a:
106, Czemu pod sprzęgło, wystarczy przycisk przy kierownicy chyba.
hmm tak chyba w instrukcji jest...jeden pod sprzeglem plus 1 jako aktywacja.
na kierze tez by moglo byc choc w mojej sparco to chyba tylko jako klakson
wiec nie wiem czy wygodnie by mi sie startowalo z reka na klaksonie
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
No pod sprzęgłem IMHO: jeździsz normalnie to nie wciskasz do podłogi. Chcesz wystartować ogniem to do dechy i się aktywuje. Wygodniejsze to niż na kierownicy przynajmniej w 1/4 mili bo tam się trzeba skupić
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
Ładujesz pod pedał sprzegła guzik, wciskasz sprzęgło do końca i wciska się guzik.
Następnie gaz do dechy i komp trzyma powiedzmy 3tyś, czekasz na zielone światło puszczasz sprzęgło i lecisz.
Tak samo jak byś trzymał guzik na kierownicy, z tą różnicą że na kierownicy możesz poczekać aż ci koła przestaną mielić i dopiero puścić.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach