Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
launch control
Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   launch control

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad procedurą startu tylko ustawianą bez podpinania kompa.
Znalazłem coś takiego:
http://www.omextechnology...revlimiters.htm

Generalnie system działa jak shft light, podpina się pod cewki i przy wybranych obrotach odcina prąd.
Pytanie czy ktoś się z tym spotkał? Albo jakiś podobnym diwajsem?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

ale po co Ci to?
Masz u siebie 200KM z litra ze by sie przydalo? :rotfl:
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

mam to w swini tylko nie chce mi sie schylac pod kierownice zeby zamontowac
przelacznik pod sprzeglo?

jak cenowo wychodzi ten omex? jak ponad 650 to imho lepiej zamonotowac
ecumastera... to samo plus shiftlight i jeszcze cos ze strojeniem mozna sie
pobawic...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

106, Czemu pod sprzęgło, wystarczy przycisk przy kierownicy chyba.
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

pit a na prawdę jest sens przy nie zmodyfikowanym aucie?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Nie wiem, zachciewajka mi sie włączyła :D :P
W hondach nie zmodowanych sprawdza się to wsumie i tak se pomyślałem ;)
Kosztuje to 87funtów.

Podoba mi się to bo można ustawiać sobię obroty zza kierownicy i nie trzeba podłączać się za każdym kompem razem gdy chce się zmenić. Ecumaster tego nima.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

GeKo napisał/a:
106, Czemu pod sprzęgło, wystarczy przycisk przy kierownicy chyba.

hmm tak chyba w instrukcji jest...jeden pod sprzeglem plus 1 jako aktywacja.
na kierze tez by moglo byc choc w mojej sparco to chyba tylko jako klakson
wiec nie wiem czy wygodnie by mi sie startowalo z reka na klaksonie ;D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

No pod sprzęgłem IMHO: jeździsz normalnie to nie wciskasz do podłogi. Chcesz wystartować ogniem to do dechy i się aktywuje. Wygodniejsze to niż na kierownicy przynajmniej w 1/4 mili :rotfl: bo tam się trzeba skupić xD
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

EDIT nie doczytalem..
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Nie bardzo rozumiem z tym sprzęgłem, wg mnie to powinno działać tylko wtedy gdy jest wciśnięty przycisk np taki
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

W większości aut działa to na zasadzie przycisk plus pedał w podłogę (z gazu), wtedy uruchamia się LC i po sprawie. Nigdy nie słyszałem o sprzęgle.
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Ładujesz pod pedał sprzegła guzik, wciskasz sprzęgło do końca i wciska się guzik.
Następnie gaz do dechy i komp trzyma powiedzmy 3tyś, czekasz na zielone światło puszczasz sprzęgło i lecisz.
Tak samo jak byś trzymał guzik na kierownicy, z tą różnicą że na kierownicy możesz poczekać aż ci koła przestaną mielić i dopiero puścić.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.43 sekund. Zapytań do SQL: 12