Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
swap: z vts'a do 106
Autor Wiadomość

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Nie 24 Sty, 2010   

ŁukaszS3 napisał/a:
Podchodzi dosyć łatwo 1.6 16v z 206

czym się różnią te jednostki jeśli chodzi o wkładanie ich do budy 106 ? Co oprócz wałków, trzeba podmienić?

ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?

Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 24 Sty, 2010   

ŁukaszS3, na chlopski rozum to myslalem ze takie saxo 8v roznic sie od rally czy xsi moze nie wiele, ale widocznie sie mylilem, pasuje silnik z 206 ale zakladaja kolektor ssacy 16v z saxo/106 i prawdopodobnie listwa i wtryski nigdy tego tematu az tak nie drazylem bo mnie interesoawal
_________________
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 24 Sty, 2010   

kosmita napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:
Podchodzi dosyć łatwo 1.6 16v z 206

czym się różnią te jednostki jeśli chodzi o wkładanie ich do budy 106 ? Co oprócz wałków, trzeba podmienić?

ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?

Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.


mam ten temat za soba wprawdzie tylko gore zmienilem :) trzeba dorabiac mocowania pod kolektor dolotowy
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 24 Sty, 2010   

ŁukaszS3 napisał/a:
Podchodzi dosyć łatwo 1.6 16v z 206 ale seryjnie jest słabsza bo ma 110km z tym że ma głowicę na większych zaworach i wkładając w ten silnik wałki z saxo 1.6 16v już jest lepiej. Potem możesz przeszczepić silnik z C2 VTS seryjnie 125km. Ale po co? Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?


tylko że większość z nich ma przepustnice elektroniczna co stanowi pewien problem :)
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Nie 24 Sty, 2010   

Czyli jeżeli mam osprzęt z gti to nie powinno być problemu?
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

kosmita napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?

Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.


Po Twoim opisie wywnioskowałem że właśnie taki siedzi u Ciebie w pugu?! xD
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

A kto powiedział, że chodzi o tego puga? :]

Pytanie jest: jakie 1.6 można wrzucić do 106, żeby było jak najtaniej, najdostępniej i osiągi najbardziej zbliżone/lepsze do 1.6 16v gti.
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

TU5J4 :)

:rotfl:
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

kaco_d 
Ile masz lat?
chydysz


auto: Golf mk6 GTI
silnik:: 2.0
moc: 210km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Wrocław

Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

pochwalić się chciałem jak że nie mogę uczynić tego w pimpie zakładając nowy temat...samochód odebrany po swapie chodzi jak wściekły samo zło:) jeszcze kilka modów przy okazji i ogólnie dziś nie będe spał
trza chyćić za mięso :rotfl:
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

gratuluje :) to jak dlugo w sumie trwal swap?
 
 

kaco_d 
Ile masz lat?
chydysz


auto: Golf mk6 GTI
silnik:: 2.0
moc: 210km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Wrocław

Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

około miesiąca trochę ponad 3tyg. pewnie byłoby szybciej gdyby nie kilka niespodzianek po drodze:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9