Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
rozporki clio II
Autor Wiadomość

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

GeKo napisał/a:
Tak, oglądaliśmy to, wykonanie dokładnej kopii przy produkcji 5-10 rozpórek jest nieopłacalne, bo trzeba by robić matryce, możemy pomyśleć o indywidualnym projekcie.

Leon dawaj foty mi na maila.



a indywidualny projekt to bez dotykowo (bez auta) da rade urzezbic ??? i jakie koszta ?? i czy bedzie rozporka ze sruba rzymska ???
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

wykorzystamy moje clio do zrobienia projektu i oczywiście śruba rzymska.

Ade Matryce w sensie że orginał z OMP dość specyficzna konstrukcję przy kielichu i trzeba by tłoczyć.
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

Geko jeśli mogę coś podpowiedzieć to warto chyba się wzorować na rozpórce z 205 gti to jest dość proste rozwiązanie !
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

jakbyscie znalezli kogos w warszawie i okolicach to chetnie dolacze z moim volvem (dolna i gorna).
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

Geko
foty poszly na maila
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 28 Lut, 2010   

Na dzień dzisiejszy temat nie do ogarnięcia na szybko, niestety :(
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

Dawać do mnie foty!
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:

rozpórką regulowaną możesz wpływać na spięcie, ściągniecie budy. Jak kiedyś Chrzanek wspominał w WSMP w CC chłopaki ściągali jak najmocniej budy aby wymuszać na swój sposób negatyw. Natomiast w rajdacch się rozpychało kielichy aby po hopach się nie zbiegły ze sobą.


Hmm tak sobie myślę i myślę i doszedłem do wiosnku, że taką małą śrubą ciężko będzie wymusić cokolwiek, nie wspominając o obspawanej budzie i klatce z zastrzałami do kielichów... może to źle rozkminiam ale jak ktoś mówi że za pomocą rozpórki "wymusza" bądź "spina" cokolwiek w samochdzie przygotowanym do sportu gdzie przednie kielichy mają bardzo sztywno ( zastrzaly, spawy, "nakładki" na górę kielicha) to myślę że gada głupoty, które nie są do końca przemyslane...

Jak dla mnie to jest regulacja ułatwiająca dopasowanie rozpórki do konkretnego samochodu
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

Jaco, Lata wstecz mało kto miał w cc, sc spawaną klatkę nie mówiąc o przebiciach do mcpersonów czy obspawaniu karoserii w pucharze cc,sc chyba to było nawet zabronione, a w wyścigach ze wględu na mase nikt tego nie robił.
_________________
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

Jaco napisał/a:
GeKo napisał/a:

rozpórką regulowaną możesz wpływać na spięcie, ściągniecie budy. Jak kiedyś Chrzanek wspominał w WSMP w CC chłopaki ściągali jak najmocniej budy aby wymuszać na swój sposób negatyw. Natomiast w rajdacch się rozpychało kielichy aby po hopach się nie zbiegły ze sobą.


Hmm tak sobie myślę i myślę i doszedłem do wiosnku, że taką małą śrubą ciężko będzie wymusić cokolwiek, nie wspominając o obspawanej budzie i klatce z zastrzałami do kielichów... może to źle rozkminiam ale jak ktoś mówi że za pomocą rozpórki "wymusza" bądź "spina" cokolwiek w samochdzie przygotowanym do sportu gdzie przednie kielichy mają bardzo sztywno ( zastrzaly, spawy, "nakładki" na górę kielicha) to myślę że gada głupoty, które nie są do końca przemyslane...

Jak dla mnie to jest regulacja ułatwiająca dopasowanie rozpórki do konkretnego samochodu


Myśle że w rzeczywistości karoseria pracuje bardziej niż nam sie wydaje (oczywiscie rozpatrując ja jako całość) I pewnie ta biedna mała śrubka rzymska wielkiej różnicy nie czyni ale swoja obecnością na karoserie jednak wpływa
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8