Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie
Autor Wiadomość

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   pytanie

panowie..

ostatnio kolega zadał mi pytanie dość proste ale skomplikowane..zamierza kupić używane bmw x5 i zapytał jaki silnik wybrać:
a) b8 4,4i 320KM
b) v6 3,0sd 240KM

za dislem przemawia spalanie mniejsze, za benzyna tańsze koszty serwisu i napraw, co jeszcze?
hmm..?
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

There is no replacement for displacement :)
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

potrzebuję kilku informacji, żeby udzielić dobrej porady:

- jakie średnie miesięczne dochody ma kolega
- jakie średnie miesięczne wydatki
- ile kilometrów przejeżdża średnio w roku
- czy głównie jeździ sam czy z pasażerem/pasażerami
- jak bardzo zależy mu na na osiągach
- czy nie przeszkadza mu klekot dizla
- czy w przypadku silnika benzynowego brałby pod uwagę montaż doskonałej instalacji VII generacji, która nic a nic nie szkodzi silnikowi a dodaje mocy i zapewnia lepsze właściwości jezdne
- jakim budżetem na zakup tego samochodu dysponuje

To tak na początek, więcej szczegółów możemy dogadać później ;)

:D


a tak serio, jeśli stać go na koszty benzyny to ja bym brał bene... Podobno te dizle 3.0 potrafią być kosztowne w eksploatacji.
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

anjas napisał/a:
potrzebuję kilku informacji, żeby udzielić dobrej porady:

- jakie średnie miesięczne dochody ma kolega
- jakie średnie miesięczne wydatki
- ile kilometrów przejeżdża średnio w roku
- czy głównie jeździ sami czy z pasażerem/pasażerami
- jak bardzo zależy mu na na osiągach
- czy nie przeszkadza mu klekot dizla
- czy w przypadku silnika benzynowego brałby pod uwagę montaż doskonałej instalacji VII generacji, która nic a nic nie szkodzi silnikowi a dodaje mocy i zapewnia lepsze właściwości jezdne
- jakim budżetem na zakup tego samochodu dysponuje

To tak na początek, więcej szczegółów możemy dogadać później ;)

:D


warto dopłacać więcej za benzynę?
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

ja bym wzial bene i zagazował, zawsze to ogromna oszczędność przy takim silniku
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

kiedyś poczytałem trochę o tych dizlach 3.0 i się przeraziłem. Generalnie drogi serwis a jak coś pada to gwarantuje grube koszty.

Ale ja ogólnie nie ufam dizlom.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

Pp - ja CI odpowiem:

Jezeli ktoś kupuje dość prestizowy samochód marki BMW to zastanówmy się czy chce mieć samochód napedzany silnikiem który powstał w wyniku lat doświadczeń w sporcie czy silnikiem który pochodzi od maszyny rolniczej i został nieco ucywilizowany ???

Już sobie odpowiedziałeś ?

No.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

taki zakup to dla mnie na zasadzie:
kupić polo sdi które pali 5 w miescie błota czy moze kupić polo gti które pali 15 w miescie.
Karwa ...
jak ma kase to niech kupije 4.4 , a jak nie to niech kupuje błoto ...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

wychodzę z założenia, że jak się kupuje używane auto to należy kupić to co jest akurat godne uwagi a nie napalać się na konkretny silnik i kupić szrota
jak będzie idealna 4.4 to niech bierze ten silnik
a może jeszcze jakąś inną X5 znajdzie która będzie w idealnym stanie
 
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

4.4i - silnik po liftingu, osiągi - delikatnie poniżej 7 do setki, spalanie w mieście realne około 18litrów Pb
wolałbym niż diesla, który mimo wszystko daje więcej możliwości do wysypania się
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

Jestem polakiem i nie mówię silnik diesla, mówię silnik na olej napędowy.
:rotfl:
przepraszam nie moglem
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

CHRZANEK napisał/a:
zastanówmy się czy chce mieć samochód napedzany silnikiem który powstał w wyniku lat doświadczeń w sporcie czy silnikiem który pochodzi od maszyny rolniczej i został nieco ucywilizowany ??


Chrzaniu szukam w pamięci i nie mogę mimo usilnych prób znaleść silnika 4,4 l który bmw używało w sporcie i ma cokolwiek wspólnego z tym montowanym w X5, być może dakarze używają czegoś podobnego (jednak umówmy się że tam bmw też nie mają nie wiadomo jak dlugiej tradycji).
W żadnym innym sporcie nie kojarzę jednak bmw 4.4L więc pisanie o sporcie w odniesieniu do tego silnika to trochę na siłę przypinanie łatki arcydzieła inżynierii motoryzacyjnej..
To troche jakby napisać pug 908 HDI fap jest bardzo szybki w le mans series więc 407 HDI ma silnik z rodowodem wprost z motorsportu.. Marketingowo jako 3literki "HDI" byc może, ale nic poza tym..


pP jak kolega ma szanse kupić jeszcze jakieś auto będące na gwarancji, bądź z pewnego źródła z niewielkim przebiegiem to pchałbym się w klekota, jeżeli auto ma mieć jednak kilka lat benzyna jest bardziej uzasadniona (o ile będzie bezawaryjna, lecz tego też nikt zagwarantować nie może).
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

tylko 4.8is.
pytalem sie PiTT'a
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

eM napisał/a:
Jestem polakiem i nie mówię silnik diesla, mówię silnik na olej napędowy


to prawda, tylko warszawka mówi dizel, lancz, diwidi, komputer.
Wszyscy inni mówią silnik na olej napędowy, obiad, odtwarzacz płyt, maszyna liczacą.

Mój pradziadek nie mówił nigdy "diwidi".
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

pP sd to jest wersja bi turbo która dotyczy modelu po 2006 roku i miała 286ps w x5 do 2006 był 3.0d który mial 184ps lub te późniejsze (chyba w 2003)miały 218ps , wersja 240 PS były dostępna w modelu po 2006roku . Generalnie kolega jest zainteresowany tą starszą wersją ?
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9