Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia BE + blok TU
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

saxorulez napisał/a:
"dog gearbox"


To nie to samo, dog gearbox to kłówka
AndreXSi napisał/a:
dogbox to chyba określenie kłowej skrzyni, a ten wkład o którym pisałem podobno był tylko na prostym zębie, ale nie kłowy
t.

Dokładnie, jet to określenie seryjnej wzmocnionej skrzyni, coś takiego np było w pucharowych Polówkach N1 i N2 proste zęby ale bez kłów zabierających biegi.

Dla wyjaśnienia kłówka moze być na prostych zębach jak i na skośnych (helikalnych czy z zębęm śrubowym czy jak to tam zwią)
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

Ale kłówka na skośnych zębach jest praktycznie niedostępna (osobiście nie spotkałem się z ofertą jakiegokolwiek producenta), a pozatym zęby proste zniosą zdecydowanie więcej, więc kupować kłówkę na skośnych jest trochę bez sensu.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

u Czechów jeździła u Barana jeździ i jest OK. Fakt proste są wytrzymalsze.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:
u Czechów jeździła u Barana jeździ i jest OK. Fakt proste są wytrzymalsze.

Możesz podać więcej info? Producent? Jakieś fotki?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

Załatwisz aparaturę roentgena to zapraszam do Sosnowca na Orląt Lwowskich :]
Producenta nie znam z nazwy. Koszt ok 20k ze szperą i montażem, w tej chwili już wszystkie robią na prostych zębach.
_________________
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

Słono się cenią za tą skrzynie z hogi... To faktycznie ma taką wartość ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:
Załatwisz aparaturę roentgena to zapraszam do Sosnowca na Orląt Lwowskich :]
Producenta nie znam z nazwy. Koszt ok 20k ze szperą i montażem, w tej chwili już wszystkie robią na prostych zębach.


Spoko, myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację ;)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

martin.h napisał/a:
myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację ;)

pewnie ze tak geko wszystko fotografuje... nie inaczej bylo tym razem..
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

106, A gdzie kły? :rotfl:
martin.h napisał/a:
poko, myślałem, że rozbieraliście już ją i macie jakąś dokumentację

Nie było takiej potrzeby
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 17 Mar, 2010   

martin.h napisał/a:
pozatym zęby proste zniosą zdecydowanie więcej


Co prawda nie kończyłem politechniki ale chciałbym wyjaśnić jedna rzecz:

Zęby skośne sa w stanie znieść wieksza siłę (większa jest długość zęba oraz powierzchnia zazębienia) ale w sporcie stosuje się zeby proste ponieważ:
-szybciej się zazębiają
-nie występują destrukcyjne siły rozpychające wałki w obudowie
-śa głośniejsze i skrzynia zajebiście wyje :D :D :D

Dziekuje za uwage.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8