auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
tylko w przypadku podkładki trzeba rozróżnić ta pod czujniki i tą pod chłodnicę, ponieważ ta z czujnikami to tylko taki dystans a do chłodnicy ma przeplot.
hmm, to chyba by warto zaczac od takiej podkladki, ale oczywiscie z miejscami na czujniki. podpiac wskaznik temp i troche poszalec i zobaczyc jak sie zachowuje temp.
to teraz pytanie gdzie najlepiej wyslac zapytanie, zeby ktos dobral odpowiednia podkladke?
Aby kupic podkladke to wystarczy znac rodzaj gwintu i tyle. Ja kupilem autogaugana, zobaczymy jak sie sprawdzi.
Pierwsze rozczarowanie, w zestawie daja srubki-zaslepki, wkrecilem lekko wszystkie by sie nie pogubily i... jest problem je wykrecic. Siedza twardo a lby delikatne. Siedzialy jeden dzien!
Czyzby te pierdzielone anodowe wykonczenia sie zapiekly razem?
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Mar, 2010
martin.h napisał/a:
Patrząc po wskaźniku temp. oleju w ciepłe/gorące dni, jest to dobra opcja, ale tylko jeśli auto jest upalane, bo w momencie gdy będziemy mieć temp. ujemne może być problem z szybkim rozgrzaniem oleju.
Zdaje się, że po to właśnie są podstawki z termostatem - puszczają obieg na chłodnicę powyżej jakiejś temperatury. Więc jak jest zimno to tak, jakby chłodnicy nie było. Przynajmniej o czymś takim czytałem.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
te zestawy mocal'a do Clio są widze w ciągłej ofercie na ebay'u. Nie wiem czy gwint jest taki sam jak w hondzie ale mysle ze to konstrukcja mocno uniwersalna a w komplecie masz wszystkie klocki jakie bys potrzebował
Mozna zamówic z wiekszą chlodnicą i pewnie adapter tez zrobią zeby podłączyć dodatkowe czujniki
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pon 22 Mar, 2010
Cytat:
Rough guide: a 13 row cooler should be adequate to cool most naturally aspirated engines up to around 150bhp (FOR TRACK USE) given an installation with good airflow, after this a larger cooler will be required.
dobry patent chlodzenia oleju jest w r5 gtt
chlodnica oleju jest zespolona z chlodnica wody, poniewaz woda powinna miec temp w okolicach 90 stopni to olej nie bedzie ponizej tej temperatury schlodzony
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pon 22 Mar, 2010
pogadalem troche z re5pect. opinia jest taka, ze podkladka autogauge jest tylko pod czujniki, mimo tego co jest napisane np na aukcjach, ze tez do chlodnicy. czyli montaz to podkladka mocal do chlodnicy, na to podkladka gaugana pod czujniki i filtr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach