Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
chlodnica oleju
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 20 Mar, 2010   

Jaco, 16v ma tak samo, nawet 1.3 rallye to mial, niestety 1.4 xsi nie :( zas 1.6 xsi juz to mial
_________________
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 20 Mar, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
tylko w przypadku podkładki trzeba rozróżnić ta pod czujniki i tą pod chłodnicę, ponieważ ta z czujnikami to tylko taki dystans a do chłodnicy ma przeplot.

hmm, to chyba by warto zaczac od takiej podkladki, ale oczywiscie z miejscami na czujniki. podpiac wskaznik temp i troche poszalec i zobaczyc jak sie zachowuje temp.
to teraz pytanie gdzie najlepiej wyslac zapytanie, zeby ktos dobral odpowiednia podkladke?
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 20 Mar, 2010   

Aby kupic podkladke to wystarczy znac rodzaj gwintu i tyle. Ja kupilem autogaugana, zobaczymy jak sie sprawdzi.
Pierwsze rozczarowanie, w zestawie daja srubki-zaslepki, wkrecilem lekko wszystkie by sie nie pogubily i... jest problem je wykrecic. Siedza twardo a lby delikatne. Siedzialy jeden dzien!
Czyzby te pierdzielone anodowe wykonczenia sie zapiekly razem?
_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 21 Mar, 2010   

martin.h napisał/a:
Patrząc po wskaźniku temp. oleju w ciepłe/gorące dni, jest to dobra opcja, ale tylko jeśli auto jest upalane, bo w momencie gdy będziemy mieć temp. ujemne może być problem z szybkim rozgrzaniem oleju.

Zdaje się, że po to właśnie są podstawki z termostatem - puszczają obieg na chłodnicę powyżej jakiejś temperatury. Więc jak jest zimno to tak, jakby chłodnicy nie było. Przynajmniej o czymś takim czytałem.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

http://cgi.ebay.co.uk/CLI...=item5ad80a8bb2

te zestawy mocal'a do Clio są widze w ciągłej ofercie na ebay'u. Nie wiem czy gwint jest taki sam jak w hondzie ale mysle ze to konstrukcja mocno uniwersalna a w komplecie masz wszystkie klocki jakie bys potrzebował :)

Mozna zamówic z wiekszą chlodnicą i pewnie adapter tez zrobią zeby podłączyć dodatkowe czujniki :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

Cytat:
Rough guide: a 13 row cooler should be adequate to cool most naturally aspirated engines up to around 150bhp (FOR TRACK USE) given an installation with good airflow, after this a larger cooler will be required.

wazne info, oby zbiezne z rzeczywistoscia :)
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

dobry patent chlodzenia oleju jest w r5 gtt
chlodnica oleju jest zespolona z chlodnica wody, poniewaz woda powinna miec temp w okolicach 90 stopni to olej nie bedzie ponizej tej temperatury schlodzony
_________________
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

czyli co ? w razie czego umieszczać zewnętrzną chłodnice oleju za chłodnica wody ?
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

nie wiem czy to zadziala w oddzielnych obudowach, ja bym dal termostat
_________________
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

pogadalem troche z re5pect. opinia jest taka, ze podkladka autogauge jest tylko pod czujniki, mimo tego co jest napisane np na aukcjach, ze tez do chlodnicy. czyli montaz to podkladka mocal do chlodnicy, na to podkladka gaugana pod czujniki i filtr.
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

w golfie miałem podstawkę AG pod czujniki + podstawkę mocala z termostatem. działało.
_________________
0-1
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

i bizona jest cholernie ciasno jak na dwie podstawki :(
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 22 Mar, 2010   

bo ja w ogole jestem ciasny :D
a na serio to wolalbym nie relokowac filtra, trzeba pomierzyc :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9