Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Docieranie
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   Docieranie

Panowie jak polecacie docierać silnik po złożeniu ?
Ktos moze ma jakies doświadczenia ?

krok po kroku prosze o poradę :)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

docierasz tak jak bedziesz nim jeździć, but w podłogę sukcesywnie ale tak zeby nie przegrzać :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

pierwszy tysiac spokojnie ze stopniowym zwiekszaniem obrotow silnika... wymiana oleju... drugi tysiac coraz szybciej wkrecanie auta na wysokie obroty, miejscami ogien pod odcinke, wymiana oleju, wazne zeby auto nie jezdzilo ze stalymi predkosciami i obrotami, obciazenie musi sie zmieniac... my tak docieralismy silnik w rajdowce na polecenie mechesow ktorzy go skladali.

jako ciekawostka gdy lagadulla jezdzil jeszcze z kucharem to opowiadal mi ze docieranie silnika w n11 odbywalo sie na tracie wrocław-katowice... zmiana predkosci co kilka km, po powrocie wymiana oleju i silnik przygotowany byl do startu :)
Ostatnio zmieniony przez qbus Sob 03 Kwi, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

a co tu tliumaczyc od tego masz google o_O nie przekraczaj 3.5 tysiaca przez 1000km i bedzie dobrze
_________________
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

zalewać olejem o docelowej lepkości , od razu czy moze pierwsze odpalenie na mineralu niech pochodzi , zlanie minerala i wymiana filtra , olej docelowy i dpiero jazdy .

Putam sie ponieważ tych szkoł jak docierac jest naprawde wiele
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

My zalewalismy odrazu olejem docelowym.

Barejka Gołąb ma racje... opini nt docierania jest naprawde bardzo duzo... niektorzy twierdza ze wystarczy zrobic 100 km odpowiednimi technikami, u innych silnik odrazu po zlozeniu widzi odcinke.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Gołąb napisał/a:
na mineralu niech pochodzi

:wall:

wymieniałeś panewki?
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

odpalasz, pedal w podloge do odcinki i tak sobie jezdzisz.
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

AndreXSi napisał/a:
Gołąb napisał/a:
na mineralu niech pochodzi

:wall:

wymieniałeś panewki?


tak. Nie wiem wiec pytam
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Barejka napisał/a:
a co tu tliumaczyc od tego masz google o_O nie przekraczaj 3.5 tysiaca przez 1000km i bedzie dobrze

gorzej jak na w noc przed rajdem sie złoży silnik i trzeba go dotrzeć:)
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Gołąb napisał/a:
tak. Nie wiem wiec pytam


sorry, ale jak czytam o zalewaniu świerzego motoru olejem o wysokiej lepkości to mnie ciarki przechodzą :) m. in po ostatnich doświadczeniach z silnikiem kolegi, który ktoś mu po wymianie panewek zalał mineralem +motodoktor (było pozniej wielkie JEB)

jaki olej docelowo planujesz?

generalnie docierałbym na syntetyku, docelowo też bym to zalał...
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

ile wypowiedzi tyle opinii ... ja swoj docieralem na mineralu i do 3,5 tys obrotow przez 1 tys km (bez palowania), a potem juz docelowo polsyntetyk ... i ponad 2 albo 3 sezony motor jezdzi ... najlepiej jak zapytasz tych co ci skladali silnik, jak cos sie wysra to przynajmniej nie beda mogli Ci wciskac kitu ze sle docierales... reszta w rekach opatrznosci :)
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

AndreXSi napisał/a:
jaki olej docelowo planujesz?


myslałem o połsyntetyku

ale co do marki sie jeszcze nie zdecydowałem
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

a mozecie napisac dlaczego półsyntetyk??dla mnie to jakies dziwne....
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

decyzja magika z krainy "za pięć dni" .... o ile pamietam to argumenty typu ze silnik na luzno, ze syntetyk nie ma sensu bo polsyntetyk spokojnie wystarczy, a moze po prostu dlatego ze jedyny olej jaki widzialem u niego w garazu to castrol 10W40 ;) ... generalnie biorac pod uwage to ile oleju bierze, to jestem wiecej niz happy ze nie jest to syntetyk.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8