Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
dolot
Autor Wiadomość

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   dolot

jak sądzicie co lepiej zadziała same trąbki na przepustnicach, czy może dodatkowo obudowane puchą z wlotem skierowanym do przodu auta.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.

bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.

bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra

nie widzisz puchę zrobie wielką tak zeby silnik traktował to jako atmosferę a nie dolot,
chodzi mi o to czy będzie lepiej czy gorzej jak powietrze będzie dodatkowo wtłaczane w trabki
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...

Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...

Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo :D

chodzi mi o doładowanie dynamiczne, powinno zadziałać
bo jednak więcej powietrza dostac powinien
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek.

dobiorę ja metoda testów bonietety nie znam wzoru według jakiego powinienem to liczyć
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba

nie trzeba, widzisz nowy kolektor ssący policzyłem sobie pod konkretny wałek zakładając że ma żreć w takim a takim zakresie obrotów, ale mialem wzór do tego, a do trabek niestety nie mam,
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc

a w tym temacie to akurat moge pomóc, jeden taki od niedawna jeździ u kumpla w ceniasku.
a trabki sobie odpowiednie sknuje bez problemu
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

ja zasadniczo jak nie zdobędę kolektora z C2 VTS to będę budował skrzynkowy..
ale narazie nie ma pośpiechu wiec tak zwany luuz :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12