Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Punto HGT - Bilstein B6 ?
Autor Wiadomość

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

zbieżność ma być ustawiona na tą wartość jaką podaje serwisówka i basta dla przykładu szrot:
(Dla 2 kół) 10’±5’ rozbieżność 1 mm±0,5 mm
Regulacja przez obracanie tulei drążka kierowniczego 1 obrót = 30’ (3 mm)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

p106rallye napisał/a:
Poznałeś - wiesz od kogo ta karteczka i mówisz ,że Ci Czesiek powiedział ,że ustawia na 0° :> . Coś tu kłamiesz. Akurat ten koleś jest Bogiem zbieżności i nie sądzę ,żeby tak uprościł. Ja się na tym nie znam ,ale jak mi kiedyś jebnął wykład z którego oczywiście prawie nic nie pamiętam ,to wspominał o ściśle określonych parametrach dla każdego samochodu.


Akurat nie rozmawiałem z Cześkiem tylko z jednym z jego mechaników. Ogólnie chodziło o to, że w większości przednionapędówek (tych małych typu Punto czy 106) zbieżność jest ustawiana na zero. Powiem teraz szczerze, że nie wiem czy ustawienie 0,5 mm czy 0 w Mondeo wpłynie na odczucia z jazdy, ale wydaje mi się że nie (aczkolwiek są to tylko moje odczucia).
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
zbieżność ma być ustawiona na tą wartość jaką podaje serwisówka i basta dla przykładu szrot:
(Dla 2 kół) 10’±5’ rozbieżność 1 mm±0,5 mm
Regulacja przez obracanie tulei drążka kierowniczego 1 obrót = 30’ (3 mm)


Akurat fabryczne wyliczenia to powien kompromis pomiędzy jazdą w zakręcia, a jazdą na wprost. Ale wcale nie musi być tak jak podaje fabryka, tymbardziej jak ktoś chce szybciej polatać po zakrętach, a nie startować na 1/4 mili.
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

Drone napisał/a:
Trudno mi w to jednak uwierzyć, bo przy hamowaniu w Seicento takich efektów nie ma.


wpadaj kiedy chcesz na ursusa /wlochy.
jesli cos "myszkuje" to gdzies moim zdaniem musi byc luz/ luzik. jakby nie bylo to by sztywno (komfortowo lub nie to juz inna gadka) wybierało.
 
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

Jakarti napisał/a:

wpadaj kiedy chcesz na ursusa /wlochy.
jesli cos "myszkuje" to gdzies moim zdaniem musi byc luz/ luzik. jakby nie bylo to by sztywno (komfortowo lub nie to juz inna gadka) wybierało.


Na chwilę obecną powymieniam to co i tak wymienić miałem: klocki, tarcze i przekładnię kierowniczą.
Hamulce już kupione i czekam na kuriera, natomiast jest problem z przekładnią.

Czy produkty LAUBER są godne polecenia ? Wyczytałem że to są regenerowane oryginały o_O
_________________
nadpis
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

z tego co wiem to wszystkie przekładnie są regenerowane
_________________
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

nie koniecznie stuka u mnie nie stuka a jest luz ,, i poduszki je mają,,
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010   

Drone napisał/a:
Czy produkty LAUBER są godne polecenia ?


nie mam pojęcia.
mialem kiedys kontakt do typa z ASO i wszystko w pudełku Fiat/Alfa zawsze przyjezdzalo..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 21 Maj, 2010   

Jakarti napisał/a:
Drone napisał/a:
Czy produkty LAUBER są godne polecenia ?


nie mam pojęcia.
mialem kiedys kontakt do typa z ASO i wszystko w pudełku Fiat/Alfa zawsze przyjezdzalo..


Kupiłem tą przekładnię LAUBER i okazał się mały zonk.
Zawiozłem auto do serwisu, wymontowali starą przekładnię i ni cholery nie pasuje ta LAUBERA o_O
Miała podobno inny wieloklin który wchodzi w kolumnę kierownicy.
Zadzwoniłem do sprzedawcy tej przekładni i potwierdził że do Punto są dwa typy i różnią się tym wieloklinem. Niestety tej drugiej nie mieli :wall:

Auto rozebrane, musi jeździć, więc na miejscu zamówiłem oryginał. Kuźwa ponad 1100PLN :wall:

Dodatkowo wymienione Tarcze tył/przód, klocki tył/przód.
Okazało się też że częściowo jeździłem na ręcznym, bo linka w pancerzu skorodowała i nigdy dobrze nie odbijała. Linka też wymieniona.

Auto jedzie jak trzeba i nie szuka szczęścia na drodze ;D

Zostawić ponad 2tyś w serwisie....bezcenne T_T
_________________
nadpis
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 21 Maj, 2010   

no to wystarczylo zmienic linke :)
dobrze, ze udalo sie rozwiazac zagadke, szkoda, ze dosc drogo wyszlo..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 13