wiecie co, kiedyś niejaki Anjas zajmował się gazetą o dość duźym nakładzie, poza tym brałem udział w pracach kolegium redaktorskiego w mega eksperckim czasopiśmie (od spraw formalnych byłem, bo z chiny nie kumałem o czym Ci ludzie gadają), i gadki na temat polemiki nad artykułem wyglądają inaczej, niź w tym wątku, ale do rzeczy
mam następujące uwagi - rozmowa w tym wątku to nic innego jak pyskówka uderzająca bezpośrednio w poszczególne osoby - a słyszał ktoś o polemice, takiej opartej na merytorycznych aspektach?
Kamil jeśli się nie zgadzasz, to napisz polemiczny artykuł, prześlij go - jeśli będzie dobrze napisany i merytoryczny, może zostanie zamieszczony - tak to się załatwia. Myślę, że może to przyczynić się do rozwoju portalu.
Tak samo jak Bonczek chce napisać o CRX
Łukasz jako autor artykułu zasługuje na otrzymanie merytorycznego, polemicznego artykułu, a nie obrażanie go na forum. Kamil zasługuje na wypowiedzenie się, ale niech to zrobi w formie artykułu/notatki - konkretnej polemiki. Wtedy będziemy mogli porównać to co autorzy mają na mysli.
co do Joli, to argument niezły, ale ten artykuł dotyczył PAST MASTERS, to tak jakby Jola dawała dupy w okopach podczas pierwszej wojny światowej, a teraz nikt nie moźe sprawdzić jak to z nią było, bo nawet ekschumować się jej nie da. A wersje gtti jeżdzące teraz mogą mieć niewiele wspólnego z nowymi egzemplarzami.
to sa prywatne opinie autora, zaczerpnięte z własnego doświadczenia, informacje podane w poście nie były konsultowane z osobami zarządzającymi portalem hothatch.org
Ja się do końca z PieQt'em nie zgadzam.
Nie wiem jak to wygląda od stron prawnych, ale gdyby się okazało, że Performance Car było jedyną gazetą (nikt więcej tym autem by nie jeździł), która testowała GTti, to artykuł Łukasza możnaby po części uznać za plagiat (?).
Co do polemiki, to owszem można polemizować, ale akurat nie o właściwościach jezdnych, bo tylko Kamil jeździł tym autem, więc mógłby polemizować ze samym sobą (?).
Po trzecie Jola i dawanie dupy w okopach, ja rozumię, że o pewnych samochodach ciężko coś pisać, bo jest problem z dostępnością i o ile można pisać o historii czy danych technicznych, to uważam, że mimo wszystko przy opisywaniu właściwości jezdnych należałoby się powołać na kogoś zaznajomionego z tematem.
I jeszcze jedno, moje wypowiedzi wcale nie są atakiem na Łukasza.
PS: Żeby nie było postaram się w najbliższym czasie napisać coś swojego abyście mogli ocenić.
ale gdyby się okazało, że Performance Car było jedyną gazetą (nikt więcej tym autem by nie jeździł), która testowała GTti, to artykuł Łukasza możnaby po części uznać za plagiat (?).
tym samym dla mnie temat się skończył...
...chyba, że pojawią się nowe, sensacyjne fakty...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach