Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyboista droga N/A
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

Idac tym tropem nie każdy silnik ma predyspozycje do tego.

Wynika z tego że motór ma się kręcić bardzo wysoko a do tego trzeba perfekcyjnie wyważyć układ tłokowo-korbowy, oraz wyeliminować rzeczy które nie współpracują przy wysokich RPM takie jak np hydrauliczna regulacja luzów zaworowych.

Swoją drogą stwierdzam że silniki Saxo czy 106s16 sa bardzo wdzięcznymi konstrukcjami ponieważ sam wdech i wydech daje przyrost rzedu 10KM przy koszcie modyfikacji na poziomie <1000pln.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

U mnie wyszło troche odwrotnie. maksymalny moment 198Nm przy 5080rpm przeskoczył o 5 oczek niżej na 4600 ale pokazał już 218Nm tym samym moc tez przeskoczyła o te 500rpm niżej ale mimo ze pokazała te 3KM mniej to i tak było jej znacznie wiecej jesli chodzi o cały zakres obrotów. Co ciekawe wychodzi na to ze cała ta zmiana wynikła z przesiadki z kolektora 4-1 na 4-2-1. Akurat w tym przypadku cel zamierzony został osiągniety bo kolektor miał za zadanie poprawić średni i niski zakres obrotów. Natomiast pytanie pozostaje teraz jak pociągnąc teraz tą moc dalej i wyżej nie psując jednoczesnie dołu :)

Zastanawia mnie cos takiego
http://cgi.ebay.co.uk/Ren...=item414e789f91

Ale jak widać to nie są już zabawy po 300-500pln :(
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

Co do przyrostu to pewne wyjaśnienie, oczywiście producent podaje, że silnik ma seryjnie 100 koni. Ale prawda jest taka, że żadko kiedy na hamownii wychodni mniej niż 110 kuca. Najczęsciej zdrowa seria ma 110-115 koni.

Gowica była niedotykana.

Zetec 1.6 to kompletnie inna konstrukcja niż 1.8/2.0, dlatego wszelkie miksy odpadają. Bakt jest lżejszy bo blok jest aluminiowy, a 1.8/2.0 ma żeliwny ale na tym kończą się jego zalety.

Dokładając 3 klocki do wydanej kasy kupił by jezdzącego Focusa 2.0 do zabawy :D
Aleco za mniej niż wydana kwota przeswapował by swoje 1.6 na 2.0.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

Wykres:


_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

Nie wiem czy sie ze mną zgodzicie ale ta róznica na wykresie to moim zdaniem działanie samych wałków, cała reszta dodatków to taka droga wisienka na torcie żeby sie lepiej poczuć :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 9