Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja akumulatora
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 08 Cze, 2010   Regeneracja akumulatora

Moj hondowy aku stał sobie stał nieużywany i mu sie zdechło.
Nie był zły ani zużyty. Czy jest sens i mozliwosc go zregenerować u fachowca (domyślam się ze jakąś obróbką chemiczną) czy kupić nowy? Aku był dobry.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Wto 08 Cze, 2010   

można spróbować go odsiarczyć ale szybciej i pewniej jest kupić nowy
_________________
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 08 Cze, 2010   Re: Regeneracja akumulatora

eM napisał/a:
Moj hondowy aku stał sobie stał nieużywany i mu sie zdechło.
Nie był zły ani zużyty. Czy jest sens i mozliwosc go zregenerować u fachowca (domyślam się ze jakąś obróbką chemiczną) czy kupić nowy? Aku był dobry.

Próbowałeś go naładować prostownikiem? Stare akumulatory mają to do siebie, że gdy zostaną rozładowane do zera to później już mają problem z trzymaniem prądu i szybko się rozładowują. Sam jestem ofiarą takiego przypadku, ale jeszcze próbuję swój reanimować ładując go raz w tygodniu.
Z regeneracją aku nigdy się nie spotkałem, a pozatym przy kwocie rzędu 200-300 zł za nowy jest to chyba nieopłacalne.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 08 Cze, 2010   

Próbowałem Martinie, srednio raz dziennie w ciagu zeszłego tygodnia.
Doczytalem ze jest zasiarczony i ogolnie lepiej kupic nowy.
A szkoda bo to byl kozak aku i nie zawiodl mnie w trudnych chwilach a ja go zaniedbalem i sie uszkodzil. Nastepny tez kupię ZAP'a
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Nie ma juz ZAP teraz jest SZNAJDER !
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

dziekuje mortonie!
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Co do regeneracji moim zdaniem sie nie oplaca taki zabieg, w KRK kosztuje to +/- 70pln, a aku nie wroci nigdy do pierwotnej sprawnosci.
Jesli bedziesz bral pod uwage cos innego niz ZAPa, to polecam wszelkiej masci akumulatory Magneti Marelli np taki:
http://www.allegro.pl/ite...a_oryginal.html
lub standardowo centre future
http://www.allegro.pl/ite...h_warszawa.html

Jak ktos szuka czegos bardziej egzotycznego, to kolega ma baterie power vampa, do samochodow stricte rajdowych to jest super rozwiazanie, gdyz sa to akumulatory ze standardowymi ogniwami jak w konwencjonalnych bateriach bez kwasu, o nizszej masie. Dostepnosc tylko w UK wiec jak ktos ma znajomego to mozna sie zakrecic.

polecam www:
http://www.powervampracin...r_batteries.asp
_________________
i kno u got soul
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Potrzebowałbym aku który może stać nieużywany, bo honda robi 2 tysiące rocznie obecnie.
Moze kupie taki gowniany żelowy "techniczny" nie przeznaczony do aut (który sam odradzałem do codziennego użytku) - przy takim przebiegu nie da rady go uszkodzić a będzie umiejscowiony w bagarku (mam go za stówę)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

No to nie ma sie co paprac w jakies wymyslne gowna.
Kup nowy, najtanszy
_________________
i kno u got soul
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Jeśli się da uzupełnij wodę destylowaną i naładuj ponownie. Jak nie pomoże to nowy potrzebny. Jak się nie da uzupełnić wody to już po frytach.
_________________
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

ogólnie taki akumulator można odratować jeśli nie stał za długo ładując go prądem 0,1 x Ah czyli takie akumulator 52ah trzeba ładować prądem 5,2A co niestety tanimi prostownikami nie da się zrobić bo nie mają regulacji. kumplowi tak odratowałem aku zimą.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Ryba napisał/a:
o nizszej masie.
Jakoś nie bardzo. 37Ah jest cięższe od mojego Boscha 44Ah :]
_________________
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Geko o_O

Pojemnosc akumulatora nie ma nic do znaczenia..

Przykladowo Powervamp PVR20 14 aH ma mocniejszy prad rozruchowy niz np dobra juz centra futura o pojemnosci 53 aH.
A wazy niecale 5 kg.

Konfrontujac PowerVampa 51 aH i Centre Future 53 aH, Vamp ma 3 razy mocniejszy prad rozruchowy.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

Ryba napisał/a:
No to nie ma sie co paprac w jakies wymyslne gowna.
Kup nowy, najtanszy

Wiesz, mialem taki juz. To jest aku gabarytowo identyczny z takim jak mialem tylko ciężki w ch.. i mial taki prąd rozruchowy że w zimę nie przygasało mi radio podczas kręcenia a rozrusznika krecił jak dziki.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Śro 09 Cze, 2010   

a mozesz napisac cos wiecej o tym co miałes ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.38 sekundy. Zapytań do SQL: 13